۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹

رئیس صنعت، معدن و تجارت بوشهر:

گشت‌های نظارت بر بازار در استان بوشهر تشدید شد

گشت‌های نظارت بر بازار در استان بوشهر تشدید شد

بوشهر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: گشت‌های نظارت بر بازار در استان بوشهر با همکاری سایر دستگاه‌ها تشدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر تاکید ویژه‌ای بر نظارت مستمر بر بازار صورت گرفته است و در این راستا شاهد افزایش نظارت‌ها هستیم.

وی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها، گشت‌های مشترک و حضور مداوم  بازرسان در سطح بازار خاطرنشان کرد: شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه افزایش غیر قانونی قیمت کالا و خدمات موارد را اطلاع دهند.

حسینی اضافه کرد: پیگیری لازم برای سوخت مورد نیاز آژانس‌های تاکسی تلفنی، سرویس مدارس دانش‌آموزی، وانت‌بارها، قایق‌ها، خودروهای استیجاری طرف قرارداد دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، اسنپ و تپسی صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: سهمیه لازم برای این موارد با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه اقتصادی استانداری ارائه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به عدم اخذ انشعاب گاز توسط تعدادی از شهروندان در سطح استان و ضرورت برآورد میزان نیاز نفت سفید در سطح استان، فرمانداری‌ها نسبت به مطالعه و بررسی آمار جامعه هدف و مصرف کنندگان نفت سفید اقدام می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: روسای اتاق های اصناف سراسر استان نسبت به حضور موثر و اثر بخش تمام بازرسین اصناف در سطح بازار اقدام کرده و از هرگونه افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات که منجر به تخلف اقتصادی خواهد شد ممانعت کنند.

کد خبر 4775798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha