۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۴

امام جمعه کن:

اغتشاشگران از وارد کردن هیچ خسارتی ابا نداشتند

اغتشاشگران از وارد کردن هیچ خسارتی ابا نداشتند

تهران- امام جمعه کن گفت: اغتشاشگران از وارد کردن هیچ خسارتی ابا نداشتند و آسیب های فراوانی به اموال عمومی وارد کردند، اما مردم بساط آن ها را به سرعت جمع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یحیی صالح نیا در خطبه های نماز جمعه امروز کن طی سخنانی گفت: دشمنان حیله های شیطانی خود را برای خسته کردن مردم ما از اسلام و انقلاب به کار بسته اند ولی غافل از اینکه کشور ما کشور امام زمان است و مردم در سخت ترین شرایط دست زا ارزش ها و آرمان های خود بر نمی دارد.

وی درادامه اضافه کرد: همین سال ها است؛ که وعدۀ الهی تحقق یابد، کسی که تقوای خدای سبحان داشته باشد، خداوند برای او از هر اندوهی گشایشی و از هر تنگنایی، راهی فراهم خواهد کرد.

صالح نیا درادامه تصریح کرد :نیکوکاری مردم ما به همدیگر ما را از میدان جنگ اقتصادی دشمنان عبور خواهد داد. احسان تولید کننده به مصرف کننده با ایجاد کیفیّت و احسان مصرف کننده به تولید کننده با خرید کالای ایرانی راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است، خدا با ما است و بینی مستکبرین عالم را به خاک خواهد مالید و ثروت و مکنت در روی زمین را به بندگان صالح خود خواهد سپرد.

امام جمعه کن درخطبه دوم گفت:شکر خدا مردم ما به شهادت رهبر فرزانه انقلاب در کوران حوادث و فتنه ها آب دیده گردیده اند و در بحران اخیر هم  بسیار پخته عمل کردند. با اینکه از عملکرد دولت ناراضی بودند امّا با دیدن طمع دشمن و سوء استفاده های عوامل داخلی آنها ضمن اینکه سریعا صفوف خود را از ‌آشوبگران جدا کردند با حضور حماسی خود آتش اغتشاشات را خاموش کردند. به‌ دشمنان فهماندند که دوست و دشمن را خلط نمی کنند.

وی درادامه افزود: فرزندان انقلابی ملت در بسیج و سپاه و ناجا و وزارت اطلاعات دست به دست هم دادند و با کمک مردم در کمتر از ۴۸ ساعت عوامل ایجاد آشوب و درگیری را دستگیر و بساط ناامنی  را جمع کردند.

صالح نیا گفت: برخی کارها نشان داد که عدّه ای خبیث منتظرند، به هر بهانه ای کشور را به هم ریخته و هیچ حدّ و مرزی در این راستا ندارند، آن ها از آتش زدن قرآن ها، سوزاندن موبایل ها تا حمله به آرایشگاه زنانه، ترساندن زنان و کودکان، شکستن شیشه بانک ها و مراکز عمومی، استفاده از سلاح سرد و گرم، آتش زدن خودروی آتش نشانی،تا آتش زدن اتوبوس ها و ... ابایی ندارند.

امام جمعه کن گفت: ادعای آمریکا درباره حمایت از مردم ایران در عین اعمال تحریم ها نشان می دهد انها ایران آزاد  رانمی خواهند. ایران بردۀ آمریکا می خواهند غذا و داروی مردم را تحریم می کنند ولی اینترنت را باز می گذارند.

وی درادامه بااشاره به نکات مهمّ رهبر انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی گفت: امروزه  میدان تولید یک میدان جنگ واقعی است و تصور پایان تحریم‌ها در یکی دو سال آینده باطل است و به امید ابتکار رئیس‌جمهور فرانسه ماندن هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد.

صالح نیا در پایان گفت: دور زدن تحریم ها خوب است ولی بهتر از آن افزایش تولید و بهبود فضای کسب و کار در داخل کشور است، که می تواند تحریم ها را بی اثر کند.

کد خبر 4777995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha