۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۰۹

نماینده فومن و شفت در مجلس:

مردم از عدم مسئولیت پذیری مدیران رنج می برند

مردم از عدم مسئولیت پذیری مدیران رنج می برند

فومن- نماینده فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه نبود شفافیت در جامعه زمینه سوءاستفاده استکبار را فراهم کرد، گفت: عدم مسئولیت پذیری مدیران موضوعی است که امروز مردم از آن رنج می برند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در میان تجمع مردم فومن در لبیک به ندای رهبری و حمایت از امنیت و اقتدار کشور با اشاره به حوادث روزهای گذشته به بهانه افزایش قیمت بنزین، افزود: در بیان طرح اصلاح قیمت بنزینی بی تدبیر صورت گرفت.

وی به پشتیبانی و همراهی همیشگی ملت ایران در صحنه‌های حساس از این انقلاب و نظام اشاره کرد و گفت: تا زمانی که با ولایت فقیه باشیم هیچ چیزی نمی تواند به این نظام و انقلاب آسیب وارد کند.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایستادگی ملت و پشتیبانی از نظام انقلاب به این معنا نیست که مسئولان وظیفه خود را فراموش کرده و در انجام امورات مربوط به کشور کوتاهی کنند.

وی با اشاره به وضعیت و شرایط سخت اقتصادی و مشکلات در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، تصریح کرد: مسئولان و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی دقیق و درست این وضعیت را مدیریت کرده و زمینه کاهش فشار بر مردم را فراهم کنند.

حجت الاسلام افتخاری در ادامه با تأکید برلزوم شفافیت مسئولان با مردم، افزود: مسئولان باید آثار مخرب افزایش مصرف حامل‌های انرژی را به جامعه توضیح و مزایا اجرای طرح اصلاح قیمت را به صورت شفاف با مردم در میان می گذاشتند تا شاهد این حوادث نباشیم.

وی با بیان اینکه نبود شفافیت میان مسئولان و مردم سبب سواستفاده استکبار جهانی در روزهای گذشته و ایجاد اغتشاش و آشوب و خسارت به کشور شد، گفت: عدم مسئولیت پذیری از سوی مدیران مهم‌ترین موضوعی است که مردم از آن رنج می برند.

کد خبر 4778094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha