۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۵

اخبار کوتاه انتظامی همدان؛

کشف خودروی سرقتی در همدان/۵ خرده فروش موادمخدر در رزن دستگیر شدند

کشف خودروی سرقتی در همدان/۵ خرده فروش موادمخدر در رزن دستگیر شدند

همدان - کشف خودروی سرقتی و دستگیری یک متهم در همدان، دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در رزن و کشف ۱۰ دستگاه خودرو سرقتی عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف یک دستگاه سواری سمند مسروقه و دستگیری یک متهم توسط ماموران همدان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: ماموران به راننده و سرنشین یک دستگاه سواری سمند مشکوک و در استعلام از سامانه پلیس مشخص شد، این خودرو چند روز قبل از تهران به سرقت رفته است.

وی افزود: راننده با بی توجهی به دستور ایست پلیس با استفاده از تاریکی شب متواری شد و ماموران سرنشین خودرو را دستگیر و به همراه سواری سمند به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتنظامی شهرستان همدان گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهم متواری شناسایی و تلاش برای دستگیری وی  ادامه دارد.

دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، زمان و محل فعالیت این باند شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه ۳ تن از آنان دستگیر و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ زنگنه خاطر نشان کرد: همچنین در عملیات دیگری، ۲ خرده فروش مواد مخدر توسط ماموران بخش انتظامی سردرود شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با اشاره به این که این ۵ متهم  پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر یکی از اولویت های پلیس است.

دستگیری باند سارقان خودرو و کشف ۱۰ دستگاه خودروی سرقتی

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند سارقان خودرو با رشادت افسر پلیس و کشف ۱۰ دستگاه خودرو سرقتی در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروی پراید در شهرستان همدان با این شیوه که سارقان پس از سرقت وسایل و محتویات خودروها، آن ها را در اطراف شهر رها می کردند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات تیم بررسی صحنه جرم، از داخل یک خودرو رها شده یک دستگاه گوشی نوکیا ساده کشف و با استعلام به عمل آمده مشخص شد سیم کارت متعلق به فردی است که دارای سابقه سرقت مسلحانه است.

سرهنگ زارعی بیان کرد:  محل زندگی متهم شناسایی و نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات و بازجویی های فنی، به سرقت ۱۰ دستگاه خودرو با همدستی ۲ نفر از دوستانش اعتراف کرد.

وی بیان داشت : با راهنمایی متهم همدستان وی شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند که در لحظه دستگیری، یکی از متهمان با خودرو به سمت ماموران حمله ور و یکی از ماموران به شدت دچار آسیب دیدگی شد.

وی افزود: با راهنمایی سارقان، یک دستگاه خودرو پراید نوک مدادی مسروقه به همراه تعدادی لوازم و قطعات خودروهای مسروقه از جمله جک، زاپاس، آچارآلات، چراغ و غیره کشف و تحویل مالباختگان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 4778258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha