۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸

رئیس سازمان صمت استان زنجان:

بسیج عمومی برای بازرسی ونظارت بر بازار استان زنجان صورت گرفته است

بسیج عمومی برای بازرسی ونظارت بر بازار استان زنجان صورت گرفته است

زنجان-رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: بسیج عمومی برای بازرسی و نظارت بر بازار استان زنجان صورت گرفته و امنیت خوبی در بازار حاکم است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فغفوری صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه «نیازمندی ها و فرصت های ساخت داخل »، با اشاره به برگزاری نمایشگاه نیازمندی ها  و فرصت های ساخت داخل، گفت: در نمایشگاه «نیازمندی ها و فرصت های ساخت داخل »۶۵ غرفه دایر است و دانشگاه ها و واحدهای صنعتی و شرکت ها استقبال خوب و فعالی از این نمایشگاه دارند. 

فغفوری با بیان اینکه استان زنجان در تولیدات دانش بنیان  هم فعال است، ابراز کرد: امروز نخبگان استان زنجان در زمینه تولیدات دانش بنیان در سطح کشور جایگاه خوبی دارند. 

وی افزود: طی شش ماهه نخست سالجاری ۶۹ واحد صنعتی با سرمایه گذاری یک هزار و ۴۶۲ میلیارد ریال در استان زنجان وارد چرخه تولید شده است. 

رئیس سازمان صمت استان زنجان یاد آورشد: امسال فعالیت واحد های صنعتی در استان زنجان خوب بوده و اشتغال خوبی برای جوانان زنجانی ایجاد شده است. 

فغفوری گفت: تا پایان امسال با بهره برداری ۶ واحد صنعتی در استان اشتغال خوبی ایجاد خواهد شد. 

وی همچنین در ادامه به تشدید بازرسی از بازار اشاره کرد و افزود: هر گونه افزایش قیمت کالا و خدمات به تبع افزایش قیمت بنزین ممنوع است و با متخلفین برخورد می شود.

رئیس سازمان صمت استان زنجان ابراز کرد: بسیج عمومی برای بازرسی و نظارت بر بازار استان زنجان صورت گرفته است و امنیت خوبی در بازار حاکم است و با افرادی که تخلف بکنند برخورد جدی و قانونی انجام می گیرد. 

فغفوری یادآورشد: مردم می توانند  هرگونه گزارش تخلف گران فروشی و احتکار را با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت در میان بگذارند.

کد خبر 4779308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha