۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۳۰

کشف محموله ۱۱۱ کیلویی تریاک از تنور نانوایی صادراتی

کشف محموله ۱۱۱ کیلویی تریاک از تنور نانوایی صادراتی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر خبر داد و گفت: متهم قصد داشت ۱۱۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک را با جاسازی در کامیون ترانزیت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد بخشنده در تشریح جزئیات خبر اعلام کرد:  در پایش های اطلاعاتی ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر به دست آورند که یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری تریاک را از طریق کامیون های ترانزیت حمل بار، به کشورهای غرب اروپا به ویژه به کشور آلمان منتقل کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم محموله را از طریق گمرک غرب به اروپا جابه جا خواهد کرد، افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از محموله کامیون اخذ شد.

وی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه چهارم آذر، سوژه مورد نظر با کامیون باری و بار پوششی تنور نانوایی صادراتی وارد گمرک غرب شد. خودروی متهم توسط پلیس متوقف و راننده وی بازداشت شد.

بخشنده گفت: در بررسی های بیشتر از محموله کامیون ۱۱۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به صورت حرفه ای در تنورهای نانوایی صادراتی جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، افزود: متهم در بازجویی های پلیسی اظهار کرد: قرار بود این بار از مقصد ترکیه به کشورهای غرب اروپا، به ویژه کشور آلمان ترانزیت شود.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی، وی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 4782970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha