۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۹:۵۸

رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت گلستان:

بالغ بر ۸ میلیارد تومان بدهی درمانگاه های خصوصی گلستان پرداخت شد

بالغ بر ۸ میلیارد تومان بدهی درمانگاه های خصوصی گلستان پرداخت شد

گرگان- رئیس اداره امور مالی اداره کل بیمه سلامت گلستان گفت: طی هفته گذشته بالغ بر هشت میلیارد تومان بدهی موسسات خصوصی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر جهانشاهی صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: در هفته گذشته سه مرحله تخصیص اعتبار در بخش خصوصی  داشتیم که شامل داروخانه، بیمارستان های غیردولتی دانشگاهی و سایر موسسات غیردولتی دانشگاهی به جز داروخانه و بیمارستان و موسسات است.

وی در خصوص پرداختی های امسال افزود: بدهی داروخانه را تا شهریور، بدهی بیمارستان های غیردولتی را تا مرداد، بدهی پزشکان را تا شهریور، بدهی پاراکلینیک ها را تا شهریور و درمانگاه های دولتی غیردانشگاهی را تا مرداد پرداخت کردیم.

جهانشاهی با بیان این که بزودی اعتبار جدیدی تعلق می گیرد، گفت: در بخش دولتی و دانشگاهی خرداد ۹۸ را قطعی کردیم و ۸۰ درصد علی الحساب ماه های تیر و مرداد هم پرداخت شد.

وی ادامه داد: در هفته گذشته هم سطح یک روستایی را در بخش پرسنلی تا شهریور ۹۸ و به صورت ۸۰ درصد علی الحساب و بخش غیرپرسنلی تا دو مرحله به صورت علی الحساب و بالغ بر هشت میلیارد تومان پرداخت کردیم.

جهانشاهی اضافه کرد: در این هفته چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به داروخانه ها، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بیمارستان خصوصی، یک میلیارد تومان به پاراکلینیک ها، بیش از ۷۰۰ میلیون تومان به پزشکان و بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به درمانگاه غیردولتی پرداخت شد.

وی در خصوص مطالبات ۹۷ گفت که بدهی بخش دولتی و دانشگاهی ۴۴ میلیارد تومان و بخش خصوصی ۱۲ میلیارد تومان بدهی است.

جهانشاهی بیان کرد: بدهی بیمارستان دولتی تا آذر پرداخت شده و ۸۰ درصد دی ماه را پرداخت کردیم و در بخش خصوصی پزشکان را تا بهمن ماه، بیمارستان خصوصی را تا آذر، پاراکلینیک ها را تا دی ماه، درمانگاه را تا بهمن ماه و داروخانه ها را تا بهمن پرداخت کردیم و سطح یک روستایی را کاملاً تسویه کردیم.

کد خبر 4787235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha