۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۱۵

مربی پارس جم:

مشکلات تیم پارس جم رفع شود/ بازیکنان تمرکز ندارند

مشکلات تیم پارس جم رفع شود/ بازیکنان تمرکز ندارند

بوشهر - مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خواستار رفع مشکلات این تیم شد و گفت: بازیکنان ما تمرکز ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروس آقازاده عصر چهارشنبه در پایان مسابقه پارس جنوبی و ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: موقعیت‌های خوبی را امروز خلق کردیم و توانستیم بازی قابل قبولی ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیمش در نیمه اول به یک گل دست یافته و موقعیت‌های خوبی نیز داشته است افزود: در نیمه اول از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم و در نیمه دوم روی اشتباه یک گل را دریافت کردیم.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه کار بسیار سختی را در ادامه داریم اضافه کرد: با چنگ و دندان در حال حفظ کردن تیم هستیم و انتظار داریم همه به تیم ما کمک کنند چون شرایط ما بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه تمرکز تیم از بین رفته است، ادامه داد: عدم تمرکز باعث شده تا بازیکنان نتوانند تمام توان خود را به بازی بگیرند و گل می‌خوریم.

آقازاده با مقایسه وضعیت مالی و بودجه تیم پارس جنوبی جم و دیگر تیم‌های لیگ برتر تصریح کرد: شاید کل بودجه ما اندازه مبلغ یک بازیکن در تیم‌های دیگر باشد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مشکلات مالی، مصدومیت نیز یکی دیگر از مشکلات تیم ما است، افزود: تعداد مصدومان نیز خیلی زیاد است و برای هر بازی ما چند مصدوم داریم.

کد خبر 4789105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha