۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲

پورحسن:

تعطیلی لیگ برتر والیبال کارشناسی نبود

تعطیلی لیگ برتر والیبال کارشناسی نبود

سرپرست سازمان لیگ والیبال درباره تعطیلی لیگ والیبال گفت: دلیل این تصمیم را باید از خود داورزنی پرسید، این تعطیلی حاصل یک تصمیم کارشناسی نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال درباره تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: یک بازی عقب افتاده روز چهارشنبه بین دو تیم شهداب یزد و خاتم اردکان برگزار شد، ۹ دیدار عقب‌مانده باقی‌مانده است که از ۲۹ دی ماه آغاز خواهد شد و پس از برگزاری دیدارهای معوقه، ادامه رقابت‌ها از سر گرفته خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعطیلی لیگ در یک جلسه با خِرد جمعی و کارشناسی شده، تصمیم‌گیری شد یا خیر؟ گفت: پس از انتخاب داورزنی، او از ابتدا در مجمع و مصاحبه‌های خود اعلام کرد که اولویت نخستش تیم ملی است و باید برای کسب سهمیه المپیک تلاش کرد. درباره این تصمیم نیز باید از خود او سؤال پرسید.

سرپرست سازمان لیگ والیبال ادامه داد: به تیم‌ها پیشنهاد داده‌ایم که در ۵۰ روز تعطیلی در صورت تمایل بازی کنند که تا امروز کسی اعلام آمادگی نکرده و بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد.

پورحسن درباره نماینده ایران در جام باشگاه‌های جهان نیز گفت: دو گزینه در پیش داریم یا امسال اصلاً در جام باشگاه‌های جهان شرکت نکنیم، یا نماینده سال گذشته در این مسابقات حضور یابد.

کد خبر 4790005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha