۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۶

طی امضای تفاهم نامه ای؛

نشست نحوه اجرای قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه برگزار شد

 نشست نحوه اجرای قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه برگزار شد

طی تفاهم نامه ای میان معاونت های سازمان برنامه و بودجه، این سازمان سیاستگذار اجرای ماده ۱۱ قانون احکام دائمی برنامه توسعه ۵ ساله شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه، نشست چندجانبه ای با حضور مسعود شفیعی رییس سازمان نقشه‌برداری کشور، امیر امینی رییس امور برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین، سید جواد قانع‌فر رییس امور نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران، علی‌رضا نعمتی رییس امور استان‌ها و مناطق و مریم زینالی رییس مرکز توسعه سیستم‌ها و فناوری اطلاعات سازمان برنامه و بودجه کشور با هدف امضای تفاهم‌نامه نحوه اجرای ماده ۱۱ قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور در محل این سازمان برگزار شد.

این تفاهم‌نامه به منظور تقسیم وظایف و مأموریت ها در مورد برنامه ها، دستورالعمل ها و استانداردهای مرتبط با نقشه و اطلاعات مکانی برگزارشد و بر اساس آن، راهبری و سیاست‌گذاری در سطح کلان این حوزه بر عهده سازمان برنامه و بودجه کشور و اجرای آن با سازمان نقشه برداری کشور است.

بر پایه این گزارش، همچنین استقرار زیرساخت ملی داده های مکانی در قالب ماده ۲۳ ضوابط فنی و اجرایی توسعه دولت الکترونیک با راهبری کمیته ملی SDI به ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور و اجرا توسط سازمان نقشه برداری کشور، انجام می شود.
 

کد خبر 4790069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha