۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۸

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

فرهنگ سازی از وظایف دانشجویان است

فرهنگ سازی از وظایف دانشجویان است

اهواز- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: فرهنگ سازی و گفتمان سازی از وظایف دانشجویان کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهواز و با اشاره به در پیش بودن وفات حضرت معصومه (س) اظهار کرد: حضرت معصومه (س) با حرکت خود منشأ تحول در اسلام بوده است، همان‌گونه که هجرت پیامبر تمدن ساز بود؛ هجرت این بانوی بزرگوار نیز در تراز همان تمدن سازی قرار داشت و امروز شاهد آن هستیم که علوم دینی از قم صادر می شود.

وی افزود: همان‌گونه که مدینه، کربلای معلی، کاظمین و سامرا به‌ واسطه دفن ائمه معصومین شاخص و خاص شده است، قم نیز تبرک به حضور این بانوی بزرگوار است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به ۱۶ آذر و روز دانشجو بیان کرد: روز دانشجو در ایران روز استکبار ستیزی است و حرکتی در برابر برنامه ریزی های آمریکا برای تقویت حکومت پهلوی بود که تعدادی از دانشجویان نیز شهید شدند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: آرمان خواهی، گفتمان سازی و فرهنگ‌سازی از وظایف دانشجویان است که باید انجام شود و این رسالت را به سر منزل مقصود برسانند.

موسوی فرد عنوان کرد: جنگ شناختی که برخی‌ها آن را بعد پنجم جنگ می نامند، تمدن آن بر روی فکر، ذهن و باور افراد تأثیر می‌ گذارد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: در ابتدای انقلاب اکثر دانشجویان دارای حجاب و بسیاری از آنها حجاب برتر داشتند اما اکنون من در بازدید از یک دبیرستان دخترانه که ۵۰۰ دانشجو داشت، تنها ۱۰ دانش آموز چادری شاهد بودم.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: این جنگ فضای ذهنی را پر سؤال و ترک خورده می کند و ابزارش رسانه‌ها و فضای مجازی است.

موسوی فرد گفت: شکست در برابر این جنگ هر انقلابی را نابود می کند .

کد خبر 4790144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha