۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۹

سری جدید برنامه «شتاب» در شبکه چهار

سری جدید برنامه «شتاب» در شبکه چهار

سری جدید برنامه تلویزیونی «شتاب» از امشب با موضوع سرمایه‌گذاری خطرپذیر در کسب و کارهای نوپا از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدطاهر سیاح تهیه کننده فصل جدید برنامه «شتاب» که روی آنتن شبکه چهار سیما می رود، گفت: پخش فصل دوم از سری جدید برنامه تلویزیونی «شتاب» از امشب ۱۷ آذرماه در شبکه چهار سیما آغاز می شود.

وی افزود: این برنامه که در ۳۵ قسمت ۱۲ دقیقه‌ای در ستاد رسانه‌ای رونق تولید تهیه شده است و از یکشنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

سیاح گفت: در هر قسمت از برنامه «شتاب» یک تیم از شرکت‌های نوپای فعال درصدی از سهام کسب‌وکار خود را در مقابل مبلغی پول به سه نفر متخصص سرمایه‌گذاری خطرپذیر پیشنهاد می‌دهد. داوران و متخصصان سرمایه‌گذاری حاضر در برنامه در پایان هر قسمت پس از سؤال و جواب با کارآفرین، اعلام خواهند کرد که آن کسب و کار با مبلغ ارائه شده، قابلیت سرمایه‌گذاری دارد یا خیر.

تهیه کننده «شتاب» افزود: در ادامه هرکدام از بینندگان برنامه می‌توانند با مراجعه به وبسایت برنامه به آدرس shetabshow.ir مستقیماً با کارآفرین حاضر در برنامه ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: ۲۱ داور در فصل جدید «شتاب» که همگی از مدیران شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد و نوآوری و اشخاص برجسته صنعت سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور هستند حضور دارند.

سیاح درخصوص اهداف تولید این برنامه گفت: اصلاح فرهنگ سرمایه گذاری و آموزش به شرکت های نوپا برای اینکه بدانند با سرمایه گذاران چگونه وارد گفتگو شوند از جمله اهدافی است که این برنامه آن را دنبال می کند.

سیدطاهر سیاح و مسعود طالبی به صورت مشترک تهیه‌کنندگی برنامه «شتاب» را به عهده دارند که قرار است از امشب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار سیما پخش شود.

کد خبر 4792320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha