۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۵۴

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان:

۴.۶ میلیارد تومان بابت هوشمندسازی مدارس کردستان هزینه شد

۴.۶ میلیارد تومان بابت هوشمندسازی مدارس کردستان هزینه شد

سنندج - مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان گفت: سال گذشته چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بابت هوشمندسازی مدارس استان از سوی امور اجتماعی استانداری کردستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرانک قدسی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان، اظهار داشت: این میزان اعتبار تخصیصی، منجر به هوشمندسازی ۱۱۸ مدرسه استان شد و امسال نیز سعی بر این است تا به توسعه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش کمک کنیم.

وی با بیان اینکه آمادگی پیگیری و کمک به رفع موانع موجود در آموزش و پرورش استان را داریم, افزود: حوزه امور اجتماعی استانداری بخشی از اعتبارات این حوزه را به تامین تجهیزات آموزش و پرورش اختصاص می دهد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان ادامه داد: امسال نیز با توجه به اعتبارات تملک دارایی و رایزنی‌ با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قرار است بخشی از اعتبارات حوزه اجتماعی برای تجهیز هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش اختصاص یابد.

قدسی یادآور شد: نیازمندی‌هایی از سوی آموزش و پرورش به ما اعلام شده که پس از بررسی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به ما برای اختصاص اعتبار ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 4792466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha