۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۵

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در لرستان از روز شنبه

آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در لرستان از روز شنبه

خرم‌آباد- معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان از آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن در این استان از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه خبر داد و گفت: در این مرحله یک هزار و ۶۸۲ واحد مسکن عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پیامنی امروز پنجشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن در لرستان اظهار داشت: متقاضیانی که تمایل دارند در این طرح ثبت نام کنند روز شنبه ۱۰ صبح به سایت tem.mrud.ir مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از طریق سایت از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ادامه دارد، تصریح کرد: باتوجه به اینکه ظرفیت محدود است در استان، کسانی می توانند ثبت نام کنند که در ساعات اولیه ثبت نام به سایت مراجعه کنند.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه در مرحله اول یک هزار و ۶۸۲ واحد مسکونی سهم لرستان است، افزود: افرادی که در این مرحله نتوانند ثبت نام کنند باید ثبت نام خود را به مراحل بعدی طرح ملی مسکن موکول کنند.

پیامنی خاطرنشان کرد: دارا بودن فرم «ج»  سبز،  نداشتن سابقه مالکیت زمین از یک فروردین ۸۴، عدم استفاده از تسهیلات یارانه ای دولت پس از انقلاب،  ۵ سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا و برای زنان خود سرپرست داشتن سن ۳۵ سال به بالا از شرایط ثبت نام در طرح ملی مسکن است.

وی یادآور شد: افراد باید توانایی پرداخت هزینه ساخت و امکان بازپرداخت اقساط تسهیلات را داشته باشند.

کد خبر 4796079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سجاد IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
      0 0
      واریزی اولیه در زمان ثبت چه مبلغی میباشد؟
    • رحمت الله سپهوند کد ملی 4072285056 IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
      0 0
      ایده خوبی هست واسه اونای که خونهدندارند و مستاجر هستند و خدا اول کمک همه بی خونه ها کنه و نظری به ما بندازه و ما رو از این مستاجری نجات بده و از تمام مسولانی که واسه شهر خرم اباد زحمت میکشن