۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۳۰

تقی زاده:

هیات مدیره سرخابی‌ها صورت‌های مالی رابه سازمان حسابرسی ارائه کنند

هیات مدیره سرخابی‌ها صورت‌های مالی رابه سازمان حسابرسی ارائه کنند

معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان گفت: مقرر شده است هیات مدیره دو شرکت استقلال و پرسپولیس صورت های مالی خود را برای بررسی و تصویب به سازمان حسابرسی ارایه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید تقی زاده در گزارش خود به مسعود سلطانی فر در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان گفت : با محوریت سازمان خصوصی سازی، جلسه واگذاری دو باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس برگزار شد. بدهی‌ها و جرایم مالیاتی حداقل پانزده سال اخیر موضوع مهم جلسه واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس بود.

معاون وزیر گفت : از جمله مصوبات مهم این جلسه این بود که مقرر شد هیات مدیره دو شرکت استقلال و پرسپولیس صورت های مالی خود را برای بررسی و تصویب به سازمان حسابرسی ارایه کنند.

وی ادامه داد : بدهی های مالیاتی حداقل پانزده سال اخیر موضوع مهم جلسه واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس بود و متاسفانه به دلیل سهل انگاری و کوتاهی صورت گرفته جرایم مالیاتی سنگینی بر دو باشگاه تحمیل شده است و مقرر شد هر دو شرکت نسبت به پیگیری های ویژه برای اخذ نتیجه به بدهی مالیاتی ، اعمال ماده ۲۵۱ مکرر، اقدام و نتیجه آن در جلسه آینده ارایه شود.

تقی زاده افزود : مطابق بررسی های صورت گرفته برخی دارایی های دو باشگاه بخصوص پرسپولیس هنوز بنام افراد است و مقرر شد با قید فوریت پیگیرهای لازم برای رفع آن صورت بگیرد و نتیجه ظرف دو هفته اعلام شود.

کد خبر 4797538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha