۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۷

در سال ۹۹؛

سهم بودجه استان تهران۱۲۶هزارشغل وتسهیلات ۵هزارمیلیارد تومانی است

سهم بودجه استان تهران۱۲۶هزارشغل وتسهیلات ۵هزارمیلیارد تومانی است

تهران- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: سهم بودجه استان تهران در سال ۹۹ تعداد ۱۲۶هزار شغل و تسهیلات ۵ هزارمیلیارد تومانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله ترکی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع تشریح جزئیات لایحه بودجه سال ۹۹ برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۹ در سومین سال تحریم های اقتصادی تدوین می شود اظهار داشت: رسالت بودجه مقابله با تحریم ها و نیز مهار تورم، صیانت از تولید و اشتغال است.

وی گفت: سهم استان تهران در سال ۹۸ حدود ۱۲۶ هزار فرصت شغلی و در سال ۹۹ نیز همین فرصت های شغلی با در نظر گرفتن ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات است.

ترکی با بیان اینکه کاهش فقر از دیگر رسالتهای بودجه ۹۹ است افزود: ۶ ویژگی اصلی در بودجه سال ۹۹ گنجانده شده است که ثبات و انضباط مالی، کارآمدسازی بازار ارز و شفافیت منابع حاصل از فروش نفت و صادرات، معیشت عمومی، تولید و اشتغال،فعالیت های عمرانی و نیز تهیه کالاهای اساسی از این موارد است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ادامه در خصوص تشریح بیشتر جزییات لایحه بودجه سال ۹۹ استان تهران عنوان داشت: از ویژگی های دیگر این لایحه بودجه می توان یه افزایش ۱۵ درصدی حقوق و مزایای مستمر کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری اشاره کرد و همچنین باید بگوییم که طی این لایحه بودجه برنامه همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا خواهد شد.

وی گفت: در این لایحه بودجه اعتبار لازم برای تداوم رتبه‌بندی معلمان پیش بینی شده است و مدیریت استان ها تقویت می‌شود و مدیریت و اعتبارات تعداد ۱۱۵۰ طرح ملی به استانها واگذار می شود.
 

کد خبر 4798149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha