۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵

رییس هیات بدمینتون استان مرکزی:

تیم بدمینتون اراک جواز ورود به لیگ برتر کشور را کسب کرد

تیم بدمینتون اراک جواز ورود به لیگ برتر کشور را کسب کرد

اراک- رییس هیأت بدمینتون استان مرکزی گفت: تیم بدمینتون اراک با قهرمانی در دور برگشت مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ بدمینتون دسته یک مردان کشور جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

سید محمد عبدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شامگاه پنج شنبه تیم بدمینتون اراک از استان مرکزی در دور برگشت مرحله نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ بدمینتون دسته یک مردان کشور، جام خلیج فارس، در بجنورد به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور ١٠ تیم و در دو گروه، در دو مرحله مقدماتی و نهایی به صورت رفت و برگشت در شهرهای اراک و بجنورد برگزار شد.

رئیس هیأت بدمینتون استان مرکزی گفت: دور رفت این رقابت‌ها هفتم آذر به میزبانی اراک برگزار شد. به مرحله نهایی دو تیم خراسان شمالی و قائم شهر از گروه الف و اراک و قم از گروه ب صعود کردند.

وی عنوان کرد: تیم بدمینتون استان با ۸ نفر از ورزشکاران در دور برگشت مسابقات نهایی دسته یک بدمینتون مردان کشور شرکت کرده بود و تیم استان‌های قم و خراسان شمالی نیز تا مرحله آخر حضور داشتند.

عبدی اظهار کرد: در این رقابت‌ها تیم‌های اراک، قم، قائم شهر و بجنورد به ترتیب به نمایندگی از استان‌های مرکزی، قم، مازندران و خراسان شمالی به مصاف هم رفتند.

وی بیان کرد: در مرحله نهایی تیم‌های اراک، قم و خراسان شمالی موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند و در نهایت تیم‌های اراک و قم جواز صعود به لیگ برتر را به دست آوردند.

رئیس هیأت بدمینتون استان مرکزی گفت: بیش از یک هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته در استان مرکزی وجود دارد.

عبدی افزود: در طول یک سال اخیر با اقدامات انجام شده از قبیل میزبانی برگزاری مسابقات و مقام‌های کسب شده توسط ورزشکاران بدمینتون استان، رتبه استان از ۲۱ به رتبه ۱۱ در کشور ارتقا پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین مساله این تیم مشکل مالی می‌باشد چرا که در خرید توپ و راکت با مشکل هزینه‌ای مواجه هستیم و هیچ اسپانسری حمایت نکرده است و ورزشکاران با هزینه‌های شخصی به لیگ برتر راه یافتند.

کد خبر 4803278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha