۱ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳

استعلام کمیته ملی المپیک از وزیر ورزش برای برگزاری مجمع سالیانه

استعلام کمیته ملی المپیک از وزیر ورزش برای برگزاری مجمع سالیانه

کمیته ملی المپیک زمان‌های پیشنهادی خود برای برگزاری مجمع سالیانه را مشخص کرده تا بر اساس نظر و موافقت وزیر یکی از آنها را نهایی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری چهل و هفتمین مجمع عمومی و سالیانه یکی از برنامه های پیش روی کمیته ملی المپیک است، برای برگزاری این مجمع گزارش حسابرسی سالانه کمیته ملی المپیک در نشست روز گذشته اعضای هیات اجرایی و هیات رئیسه ارائه و به تصویب رسید.

قرار است علاوه بر این گزارش در مورد عملکرد کمیته ملی المپیک در سال گذشته نیز گزارش لازم به اعضای مجمع ارائه شود. ضمن اینکه طرح و تصویب آئین نامه های داخلی کمیته نیز دیگر موضوع مصوب برای مجمع پیش روی کمیته ملی المپیک است این در حالی است که هنوز زمان برگزاری این مجمع مشخص نیست.

از آنجا که مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش برگزار می شود، زمان های پیشنهادی به وی اعلام شده تا با نظر او زمان برگزاری آن نهایی شود.

۲۹ و ۳۰ دی ماه (یکشنبه و دوشنبه) و اول بهمن ماه (سه شنبه) زمان های پیشنهادی به مسعود سلطانی فر است. وزیر ورزش هنوز در مورد زمان مورد توافق اعلام نظری نداشته اما احتمال اینکه ۳۰ دی ماه برای برگزاری مجمع نهایی شود، زیاد است.

آکادمی ملی المپیک محل برگزاری مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک است.

کد خبر 4804067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha