۸ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۵۰

در پیامی مشترک صورت گرفت؛

دعوت آیت الله علما و استاندار از مردم برای حضور در راهپیمایی ۹ دی

دعوت آیت الله علما و استاندار از مردم برای حضور در راهپیمایی ۹ دی

کرمانشاه_ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در بیانیه‌ای مشترک از مردم برای حضور در راهپیمایی ۹ دی دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با صدور پیامی مشترک از همه آحاد مردم و مسئولین انقلابی و ولایتمدار استان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم الله نهم دی ماه در حمایت از ولایت و نظام اسلامی دعوت به عمل آوردند.

در این پیام مشترک آمده است: یوم الله نهم دی ماه به عنوان روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت، نمونه‌ای از وفاداری، وحدت و انسجام ملت در دفاع از ولایت و نظام اسلامی و برگ زرینی از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاریخ ایران اسلامی است که مردم بصیر و انقلابی در این روز با حضور گسترده و پرشکوه پیام ولایت مداری و قدرشناسی را به جهانیان نشان دادند.

امسال بار دیگر شاهد بودیم که مردم ایران اسلامی با هوشیاری و آگاهی راه خود را از فتنه گران و اغتشاشگران حوادث اخیر جدا کردند و با بصیرت و آگاهی در صحنه حضور یافتند و در نتیجه این انسجام و پیوند با ولایت فقیه و ائمه (ع) توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان خنثی شد.

اینک به منظور گرامیداشت این یوم الله بزرگ به عنوان نماد عزت و بصیرت ملت شریف ایران اسلامی و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام (ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب، مردم انقلابی و ولایتمدار استان کرمانشاه با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی نهم دی ماه با شعار " مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها " پیام ایستادگی، مقاومت و وفاداری به ولایت و نظام اسلامی را به دشمنان اعلام و بار دیگر ندای اسکتبار ستیزی و عدالت‌خواهی را به گوش جهانیان خواهند رساند و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد.
 

کد خبر 4810553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha