۹ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۲۵

کشف ۷۰ کیلو تریاک در عملیات پلیسی

کشف ۷۰ کیلو تریاک در عملیات پلیسی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس استان چهار محال بختیاری خبر داد و گفت: از خودروی متهم ۷۰ کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد بخشنده، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیات پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد که متهم با سفر به استان‌های جنوبی کشور، مقادیری تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده است و قصد دارد با گذشتن از استان چهار محال بختیاری مواد مخدر تهیه شده را با یک دستگاه خودروی نیسان به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از مأموران عملیات پایگاه چهارم به چهارمحال بختیاری اعزام شدند.

وی ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهار محال بختیاری خودروی متهم روز گذشته هشتم دی ماه در محور مواصلاتی به استان چهار محال بختیاری، شهرستان بروجن مشاهده و مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد.

سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه مأموران پس از مراقبت‌های ویژه خودروی متهم را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از خودروی نیسان ۷۰ کیلو تریاک کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

کد خبر 4811557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha