۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳

امیر موسوی:

جبهه مقاومت با خون شهید حاج قاسم سلیمانی انسجام بیشتری می‌گیرد

جبهه مقاومت با خون شهید حاج قاسم سلیمانی انسجام بیشتری می‌گیرد

فرمانده کل ارتش گفت: با خون شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت انسجام بیشتری به خود خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در گفتگویی با شبکه خبر با اشاره به شهادت سرلشگر قاسم سلیمانی اظهار کرد: برابر وعده های خداوند، خون شهدا موجب تقویت و بالندگی جبهه مقاومت خواهد شد. رژیم تروریستی آمریکا با این اقدام خود حقانیت جبهه مقاومت را بیش از پیش در  دنیا ثابت کرد و واقعیت چهره خبیث و کریه خود را به جهانیان نشان داد.

وی افزود: جبهه مقاومت قطعا در این راه مستحکم‌تر، بالنده‌تر و امیدوارتر پیش خواهد رفت و حتما سرنگونی رژیم های تروریست و تروریست پرور تسریع خواهد شد.

فرمانده کل ارتش با توجه به ویژگی های شخصیتی سرلشگر قاسم سلیمانی گفت: روحیه اخلاص و ایثاری که ایشان داشتند و اینکه کار را برای خداوند و اعتلای کلمه حق و در راه نورانی ولایت انجام می‌دادند، باعث شد قدرت اشراف و تصمیم گیری ایشان بیش از دیگران باشد.

موسوی ادامه داد: در سال‌های اخیر که سردار سلیمانی در جبهه مقاومت با فرماندهی بر نیروی قدس سپاه پاسداران ماموریت خودشان را انجام می‌دادند به عینه قدرت مدیریت و اشراف ایشان را شاهد بودیم و ماحصل این مدیریت را در منطقه و جهان مشاهده کردیم.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: در تاریخ معاصری که ما گذراندیم وضعیتی ایجاد شده که مردم منطقه از خوی استکباری و ستم دولت‌های تروریسم و تروریست‌های دست پرورده آنها به تنگ آمده بودند. سردار سلیمانی با آرمان های انقلاب و خطی که مقام معظم رهبری تعیین کرده بودند توانستند دل‌های به تنگ آمده مردم منطقه از استکبار را دور هم جمع کرده و جبهه حقی را در مقابل جبهه باطل سازماندهی کنند که الحمد الله در دوران حیاتشان تا به امروز موفق بودند.

وی خاطرنشان کرد: با خون این شهید بزرگوار جبهه مقاومت انسجام بیشتری به خود خواهد گرفت.

کد خبر 4814698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha