۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۴۹

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:

ادعای واهی آمریکا در دفاع از حقوق بشر/ابهت استکبار رو به افول است

ادعای واهی آمریکا در دفاع از حقوق بشر/ابهت استکبار رو به افول است

اردبیل - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: اقدام کشورهایی به مانند آمریکا که ضد حقوق بشر عمل کرده ولی خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کنند مایه تأسف است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام میثم فیاضی ظهر دوشنبه در تجمع مردم اردبیل به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: آمریکا و ایادی آن ضد حقوق بشر عمل کرده اما در کمال تعجب خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کنند و این اقدام مایه تأسف است.

وی افزود: حقوق بشر در یمن که هر ۱۱ دقیقه یک کودک از فرط گرسنگی از دنیا می‌رود کجاست؛ آنانی که سنگ حقوق بشر را به سینه می‌زنند در دفاع از مظلومان در کشورهای اسلامی چرا سکوت اختیار می‌کنند؟

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل تصریح کرد: آمریکا جنایتکارترین حکومت روی زمین بوده و ادعای واهی در صیانت از حقوق بشر دارد.

فیاضی با بیان اینکه قدرت آمریکا و استکبار رو به افول است، یادآور شد: توطئه استکبار جهانی، ملت‌های آزادی خواه را به استعمار و استثمار کشیدن است.

وی یادآور شد: آنانی که سرداران رشیدی همچون قاسم سلیمانی را شهید می‌کنند از نفوذ چنین شخصیتی در قلب مردم ترسیده و از خار شدن بیش از پیش خود در هراسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل به ویژگی‌های مردان خدایی و یاران اباعبدالله الحسین (ع) نیز اشاره کرد و افزود: ولایتمداری از شاخص‌ترین ویژگی‌های یاران حسین (ع) بوده که نمونه‌ای از این ولایتمداری را در عصر حاضر در «قاسم سلیمانی» به وضوح دیدیم.

 فیاضی روحیه جهاد و شهادت را عاملی برای ماندگاری انقلاب دانست و یادآور شد: امروز سردارانی همچون سلیمانی‌ها با خون خود صیانت از اسلام و انقلاب را بیمه کردند.

کد خبر 4818386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha