۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

کردستانی‌ها در پاسداری از خون شهدا نقش‌آفرینی کردند

کردستانی‌ها در پاسداری از خون شهدا نقش‌آفرینی کردند

بیجار - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردم کردستان و شهرستان بیجار در پاسداری از خون شهدا و استمرار انقلاب اسلامی ایران نقش آفرینی کردند و تلاش این مردم در خلق امنیت مثال زدنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امان الله گشتاسبی صبح جمعه در همایش یاد یاران بیجار اظهار کرد: این همایش در راستای گرامیداشت با و خاطره شهدا و سالروز سفر مقام معظم رهبری به این دیار برگزار شده است و این یک تقارن مهم و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه امروز این مراسم با قدوم خانواده شهدا معنای دیگری یافته است، افزود: کردستان نقش مهمی در پیروزی و ادامه این موفقیت‌ها و تداوم انقلاب اسلامی داشته و رزمندگان و مردم این استان برای نظام و انقلاب تلاش کردند.

وی گفت: نام مردم کردستان بیش از ۴۵ سال حضور مداوم در لبیک به فرامین رهبر انقلاب اسلامی، ماندگار است و مردم این دیار در پاسداری از خون شهدا نقش آفرینی کردند.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: حمایت مردم کردستان در خلق امنیت در این استان مثال زدنی است و مردم این استان متحد چه شیعه و سنی درس بزرگی به معاندین دادند و مردم شهرستان بیجارنیز در حوزه علم و معرفت و دانش و مجتهدانی بی نظیر در دفاع از انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه مردم بیجار در همه جا همراه انقلاب بودند، تصریح کرد: امروز این همایش در راستای پاسداشت از مجاهدت شهدا، رزمندگان و ایثارگران برگزار شده است.

وی اضافه کرد: بیجار شهدا و ایثار گران و رزمندگان بسیاری دارد که گواهی بر انقلابی بودن مردم این دیار دارد.

تلاش دشمنان محو ارزش‌های دینی است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: انقلاب اسلامی درحالی شکل گرفت که دشمنان و معاندین عالم در حال تلاش برای محو اسلام و ارزش‌های دینی بودند و اما راحل با توکل خدا و همراهی مردم انقلاب اسلامی را رقم زدند.

سردار گشتاسبی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ما دارای ارزش و ویژگی بسیاری است اما هویت فرهنگی و تاریخی انقلاب بسیار ارزشمند است چرا که در حالتی شکل گرفت که معاندین برای محو آن تلاش داشتند.

وی تصریح کرد: انقلاب ما با رهبری امام راحل و همراهی مردم در مقابل استکبار ایستاد و انقلابی را متمایز از تمام انقلاب‌های دنیا خلق کرد.

وی اعلام کرد: همه رهبران عالم بعد مدتی محو شدند اما انقلاب اسلامی ایران در تمامی صحنه‌ها با وجود مقام معظم رهبری و مردم در مواجه با دشمنان اسلامی و به برکت خون شهدا و ایثارگران امروز الگویی برای تمام کشورهای آزاده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس اضافه کرد: امروز در عالم کسی را سراغ نداریم در مقابل استکبار بایستد و دشمنان را به ذلت بکشاند و این مهم توسط انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری در حال شکل گیری است.

همراهی مردم رمز موفقیت ایران اسلامی است

سردار گشتاسبی گفت: همراهی مردم رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران است و امروز صبر ملت ایران در مقابل دشمنان به سر آمد و عملیات وعده صادق یکی از بی نظیرترین عملیات انقلاب اسلامی بود به ثمر نشست.

وی ادامه داد: امروز با توان نخبگان و جوانان درس بزرگی به دشمنان دادیم که از برکات انقلاب و خون شهدا است.

فرمانده سپاه بیت المقدس خاطر نشان کرد: امروز وظیفه سنگینی در دفاع از انقلاب بر عهده داریم چرا که دشمنان همواره تلاش دارند تا ضربه به انقلاب وارد کنند اما به برکت این انقلاب و هوشیاری مردم شکست می‌خورند.

کد خبر 6108880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha