۱۸ دی ۱۳۹۸، ۹:۵۸

مدیر گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری:

فعالان اقتصادی وپژوهشگران در دانشگاه هرمزگان دفتر داشته باشند

فعالان اقتصادی وپژوهشگران در دانشگاه هرمزگان دفتر داشته باشند

بندرعباس - مدیر گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: فعالان اقتصادی و پژوهشگران باید در دانشگاه هرمزگان دفتر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آقا محمدیسه‌شنبه شب در آئین افتتاح بزرگترین طرح تحقیقاتی و عملیاتی بین‌المللی مطالعات زیرساخت مکران دریای عمان که با حضور متخصصین روسی و آلمانی برگزار شد، اظهار داشت: به برکت پیگیری‌های نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان این مسئله به دفتر رهبری منعکس شد و پس از توضیحات لازم، بنده وظیفه خود دانستم تا این مسئله جلو برده شود.

وی عنوان کرد: تمام فعالان و پژوهشگران حوزه‌های مختلف باید بتوانند در دانشگاه هرمزگان دفتری داشته باشند و تقاضای خود را در دانشگاه مطرح کنند.

مدیر گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ابراز داشت: با توجه به اینکه توسعه دریا محور در دستور کار قرار دارد باید به دنبال این باشیم که مناطق تحقیقاتی را برای توسعه در این حوزه ایجاد کنیم.

آقا محمدی خاطرنشان کرد: فرماندهی این پروژه بر عهده استاندار هرمزگان باشد و ستاد و پژوهش آن نیز بر عهده دانشگاه خواهد بود.

وی اذعان کرد: سیستمی متشکل از دانشجوها و اساتید بر روی این پروژه فعالیت کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ذکر این نکته که به دنبال تسریع در اتمام پروژه هستیم، مطرح کرد: استان هرمزگان در سطح کشور بسیار غنی شناخته می‌شود چراکه دریا، معادن و دسترسی‌های تجاری و ترانزیستی باعث تمایز آن از استان‌های دیگر شده است.

کد خبر 4819871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha