۱۷ دی ۱۳۹۸، ۲۳:۳۶

معاون استاندار تهران:

وحدت شیعیان ایران وعراق در داخل و خارج از کشور به خوبی نمایان است

وحدت شیعیان ایران وعراق در داخل و خارج از کشور به خوبی نمایان است

ری- معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه کشورهای منطقه نیاز به وحدت بیشتر دارند گفت: وحدت شیعیان ایران وعراق در داخل و خارج از کشور به خوبی نمایان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی شامگاه سه شنبه در مراسمی که توسط اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی ری در حسینیه امیرالمومنین دولت آباد عرب زبانان و عراقی‌های مقیم ایران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: دشمن امنیت موجود در عراق را تاب ندارد و دیدیم که قبل از اربعین چه‌ها که در عراق نکردند و درصدد تحت الشعاع قرار دادن مراسم اربعین بودند که موفق نشدند.

توکلی کجانی گفت: کشورهای منطقه نیاز به وحدت بیشتر دارند، دیدیم که در حوادث اخیر پارلمان عراق مصوبه داد و دولت جمهوری اسلامی ایران گام پنجم را برداشت و مجلس ایران نیز طرح ۳ فوریتی برای مقابله با اقدامات آمریکایی‌ها به تصویب رساند که نشان از وحدت است.

وی بیان داشت: اتفاقاتی که در بحث امنیتی می‌افتد و اینکه ایران نگاه ویژه به کشورهای پیرامون خود دارد برای ایجاد وحدت بیشتر است، ما با هیچ کشوری جنگ نداشتیم اما همیشه از تمامیت ارضی کشور با تمام توان دفاع کرده ایم و تمامیت ارضی و منابع ملی مواردی بود که سردار شهید به آن اهمیت می‌داد.

فرماندار ری عنوان داشت: در گام دوم انقلاب از اولویت‌ها آشنایی جوانان با روحیه ایثار و شهادت بود که شهید سلیمانی سبب شد گام دوم انقلاب راه خود را پیدا کند و تشییعی که در تهران و قم و مشهد و کرمان انجام شد نشان از عشق به سردار شهید بود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه وحدت شیعیان ایران و عراق در داخل و خارج از کشور به خوبی نمایان است افزود: باید شرایطی به وجود آید که فرهنگ کنونی ایثار و شهادت در کشور حفظ شود چرا که همه ما برادر هستیم و ما در ری با وجود حرم عبدالعظیم راحت زندگی می‌کنیم و شرایط وحدت در منطقه تقویت شده است.


 

کد خبر 4819874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha