۲۲ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰

فرصت اعتراض باقی است؛

نتایج بررسی صلاحیت‌ داوطلبان به فرمانداری‌های استان بوشهراعلام شد

نتایج بررسی صلاحیت‌ داوطلبان به فرمانداری‌های استان بوشهراعلام شد

بوشهر - قائم مقام و سخنگوی هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر گفت: نتایج بررسی صلاحیت‌ داوطلبان به فرمانداری‌های استان بوشهر اعلام شد.

خلیل رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی وضعیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر انجام شده است و نتیجه آن به فرمانداری‌های استان بوشهر اعلام شده است.

وی با اشاره به اعلام نتیجه تعیین صلاحیت‌ها به فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه بوشهر، دشتستان، دشتی و کنگان بیان کرد: فرمانداران موظف هستند به صورت کتبی و محرمانه نتیجه را به داوطلبان اعلام کنند.

سخنگوی هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر اضافه کرد: داوطلبانی که رد صلاحیت و یا احراز صلاحیت نشدند از امروز به مدت پنج روز می‌توانند شکایت، اعتراض و مستندهای خود را به نماینده هیئت نظارت استان بوشهر تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه شکایت این افراد در مدت ۲۰ روز بررسی می‌شود، ادامه داد: اعتراض‌ها و شکایت‌ها ۱۲ بهمن ماه به وزارت کشور اعلام و این وزارتخانه نیز افراد را در جریان قرار می‌دهد.

رضایی از اعلام لیست نهایی و قطعی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۲۳ بهمن خبر داد و افزود: پس از اعلام لیست نامزدها، افراد فرصت دارند به مدت یک هفته کار تبلیغات را انجام دهند.

وی خواستار حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق‌های رأی شد و ادامه داد: انتظار می‌رود کاندیداها از بد اخلاقی‌های سیاسی و زیر سوال بردن و سیاه نمایی در تبلیغات پرهیز کنند.

کد خبر 4823365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha