۲۲ دی ۱۳۹۸، ۲۳:۰۹

سرپرست فرمانداری دزفول:

۴۱ درصد از داوطلبان انتخابات مجلس در دزفول تأیید صلاحیت شدند

 ۴۱ درصد از داوطلبان انتخابات مجلس در دزفول تأیید صلاحیت شدند

دزفول- سرپرست فرمانداری شهرستان دزفول گفت: ۴۱ درصد داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دزفول تأیید صلاحیت شدند.

امید بن عباس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ٤١ درصد از تعداد داوطلبان دزفول تأیید صلاحیت شده‌اند، تعدادی نیز انصراف داده و مابقی یا صلاحیتشان رد شده و یا احراز نشده است.

وی افزود: به استناد ماده ۵۲ قانون و همچنین ماده ۳۴ آئین‌نامه انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی هیئت نظارت بر انتخابات، داوطلبان رد صلاحیت شده و دارای وضعیت عدم احراز صلاحیت می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۲۲ دی‌ماه تا روز پنجشنبه مورخ ۲۶ دی‌ماه ۹۸ از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ با مراجعه به هیئت نظارت استان خوزستان واقع در اهواز خیابان ۱۴ پاداد شهر (خانه معلم) و در تهران به مجموعه تختی مراجعه و اعتراض خود را به همراه مستندات ارائه کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با اشاره به انتشار اسامی برخی از داوطلبان در فضای مجازی، گفت: اسامی نهایی داوطلبان تأیید صلاحیت شده در موعد مقرر (۲۲ بهمن‌ماه ۹۸) و پس از ارسال اسامی از سوی شورای نگهبان به حوزه‌های انتخابی از طریق روابط عمومی فرمانداری به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

کد خبر 4823861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha