۲۴ دی ۱۳۹۸، ۱۳:۱۹

فرماندار همدان:

کاهش گرایش به مواد مخدر اولویت اصلی است

کاهش گرایش به مواد مخدر اولویت اصلی است

همدان - فرماندار همدان گفت: کاهش گرایش به مواد مخدر در شهرستان همدان اولویت اصلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان با تأکید به اینکه باید گرایش به مواد مخدر را کنترل کنیم عنوان کرد: به‌منظور کاهش تقاضا و پیشگیری باید به دنبال کاهش گرایش به مواد مخدر باشیم.

وی بابیان اینکه در این راستا دستور کار شورا را به جای ارائه گزارش به ارائه راهکارها تغییر دادیم، افزود: طبق اسناد بالادستی و بررسی وضعیت شهرستان چهار اولویت در حوزه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پیش روداریم.

فرماندار همدان، افزود: نخستین اولویت کار مردمی است که در این زمینه همه متولیان همچون مدارس، دانشگاه‌ها با برگزاری دوره‌های آموزشی و آگاهی دهی در خصوص عوارض مواد مخدر باید وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر تنها به انجام اقدامات امنیتی و انتظامی بازنمی‌گردد و آنچه در این زمینه بسیار حائز اهمیت است فرهنگ‌سازی و شناساندن این مقوله به‌عنوان یک ضد فرهنگ، رذیله اخلاقی و اجتماعی است.

افشار تصریح کرد: امروز بهره‌گیری از سازمان‌های مردم نهاوند با توجه به نفوذ و رسوخ اعضای این سمن‌ها در خانواده‌ها می‌تواند نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی را در کنار رسانه‌های جمعی و غیره جمعی ایفا کند.

کد خبر 4825403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha