۲۸ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۴۵

فردا در فرهنگسرای انقلاب؛

شب شعر مقاومت غزه برگزار می‌شود

 شب شعر مقاومت غزه برگزار می‌شود

شب شعر مقاومت غزه همزمان با روز ملی مقاومت غزه فردا یکشنبه در فرهنگسرای انقلاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شب شعر بین‌المللی مقاومت غزه به‌منظور نمایش نماد مقاومت مردم شریف غزه و محکوم‌کردن جنایات وحشیانه اسرائیل فردا یکشنبه ۲۹ دی با حضور شاعران بین‌المللی و شاعران آئینی و معاصر در فرهنگ‌سرای انقلاب برگزار می‌شود.

در بخش شاعران ایرانی این شب‌شعر، سیدعلی موسوی گرمارودی، یوسفعلی میرشکاک، حسین اسرافیلی، علی‌محمد مؤدب، محمدمهدی سیار، میلاد عرفانپور، امیرمهدی نژاد اشعار خود را با موضوع مقاومت می‌خوانند.

در بخش بین‌المللی هم محمدکاظم کاظمی از کشور پاکستان، احمد الحجیری از کشور بحرین، سیداحمد حسینی شهریار از کشور پاکستان، احمد الجنید از کشور یمن، سیدعابد رضا نوشاد از کشور هند حضور داشته و به شعرخوانی می‌پردازند.

در این برنامه بخش ویژه‌ای به شهید سردار قاسم سلیمانی اختصاص پیدا کرده و غلامرضا صنعتگر خواننده، قطعاتی با موضوع مقاومت ایران را اجرا می‌کند.

همزمان با برگزاری این‌شب‌شعر نمایشگاه کاریکاتور با موضوع غزه و تصویرسازی و طراحی پوستر از ۲۹ دی تا ۸ بهمن در مترو ایستگاه تجریش و شهید بهشتی برای بازدید عموم برپا می‌شود.

مراسم افتتاحیه شب شعر بین‌المللی «مقاومت غزه» فردا یکشنبه ۲۹ دی از ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگسرای انقلاب واقع در برگزراه شهید نواب صفوی، خیابان کمیل برگزار می‌شود.

کد خبر 4828618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha