۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸

مولوی عبدالحمید:

مهمترین نکته برای کمک به مردم سیل‌زده توجه به ایجاد زیرساخت‌هاست

مهمترین نکته برای کمک به مردم سیل‌زده توجه به ایجاد زیرساخت‌هاست

زاهدان - امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: مهمترین نکته برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان توجه به ایجاد زیرساخت‌ها از جمله ترمیم راه‌ها و تسطیح زمین‌های کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در دیدار با جمعی از اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: واقعاً ما شکرگزار و قدردان ملت عزیز ایران به خاطر همدردی و دلداری‌شان و همچنین حس وطن دوستی و کمک‌های انسان دوستانه آنها به آسیب‌دیدگان وقایع طبیعی خصوصاً در سال‌های اخیر هستیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر میزان همدلی ملت ایران رشد بسیار چشم‌گیری داشته که نمونه‌های آن را در زلزله کرمانشاه، سیل گلستان، لرستان، خوزستان و حالا سیل استان سیستان و بلوچستان مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ادامه داد: ما معتقدیم هر کجا که کمک و کار درستی انجام شود قابل تقدیر است به شرط اینکه که تلاش شود که کمک به مستحقین واقعی برسد و اولویت‌بندی‌ها رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه آن چیزی که در حال حاضر خیلی مهم و ضروری است کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هم ممنونیم که از ابتدا در مناطق سیل‌زده حضور داشتند و در این مناطق زحمت کشیدند و برنامه‌ریزی دارند تا بتوانند در آنجا خدمت کنند.

مولوی اسماعیل زهی گفت: شرایط در حال حاضر مقداری متفاوت است زیرا در اولین مرحله نیاز مردم سیل‌زده به مواد غذایی، پوشاک و وسایل گرمایشی بود که تقریباً این مرحله در حال اتمام است.

وی افزود: اما حالا و در شرایط فعلی مهمترین نکته برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان توجه به ایجاد زیرساخت‌ها از جمله راه‌ها و تسطیح زمین‌های کشاورزی است که نیاز به پول و وسایل کشاورزی دارد.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با تاکید بر اینکه در حال حاضر کمک‌ها باید هدفمند و مؤثر باشند، ادامه داد: به هر حال چیزی که حالا مهم است رسیدگی به مردمی است که زندگی و اموال خود را از دست داده‌اند زیرا همه ما هم‌وطن هستیم.

کد خبر 4833831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha