۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۱۷

استاندار کرمانشاه:

گازرسانی به ۶۶۲ روستای کرمانشاه در حال انجام است

گازرسانی به ۶۶۲ روستای کرمانشاه در حال انجام است

کرمانشاه_ استاندار کرمانشاه گفت:هم اکنون عملیات گازرسانی به ٦٦٢ روستا در حال انجام است که کار بسیار عظیم و گسترده‌ای است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در مراسم آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر ازگله و ٦٤ روستای شهرستان‌های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی اظهار داشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون عملیات گازرسانی به یک هزار و ١١٢ روستای استان کرمانشاه انجام و در سال ٩٩ نیز ٥٠٠ روستای دیگر از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی افزود: مردم ازگله درخواست گازرسانی به این شهر را از رئیس جمهور به عنوان یک مطالبه مطرح کردند که خوشبختانه امروز شاهد هستیم در مسیر انتقال گاز از سرپل ذهاب به ازگله پروژه گازرسانی به ٦٤ روستا نیز در مسیر آغاز شده است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: امروز در آغاز عملیات گازرسانی به ٥٧ روستای سرپلذهاب و ٧ روستای ثلاث باباجانی اعلام می‌کنیم که میانگین برخورداری خانوارهای شهری و روستایی استان از گاز طبیعی بالاتر از میانگین کشوری است.

مدیر ارشد استان تصریح کرد: برای پروژه گازرسانی شهر ازگله و ٦٤ روستای مسیر بالغ بر ١٠٠ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: در کرمانشاه هم اکنون عملیات گازرسانی به ٦٦٢ روستا در حال انجام است که کار بسیار عظیم و گسترده‌ای است.

بازوند گفت: در بازسازی مناطق زلزله زده امور مربوط به حوزه آب و برق همزمان با عملیات‌های تعمیر و احداث به پایان رسید و عملیات گازرسانی به ١١٣ روستا نیز در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: از زحمات مدیرعامل و همکاران شرکت گاز استان تشکر می‌کنم و ویژه از همراهی و همکاری بنیاد مسکن و ستادهای معین نیز قدردانی می‌نمایم.

وی گفت: زحمات صدا و سیما و اصحاب رسانه در فرآیند بازسازی و زلزله شایسته تقدیر و تشکر است.

کد خبر 4834839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha