۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱

سلطانی فر؛

ظرف چند روز آینده سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد

ظرف چند روز آینده سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد

ری- وزیر ورزش و جوانان گفت: ظرف چند روز آینده سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی‌فر پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرف چند روز آینده سرمربی فوتبال مشخص خواهد شد و اعلام آن نیاز به برسی گزینه‌ها دارد.

سلطانی فر در ادامه با بیان اینکه امیدواریم سکان را به خوبی به دست نسل‌های بعدی بدهیم و نسل‌های بعدی هم بتوانند حافظان خوبی برای ارزش‌های انقلاب و تمامیت ارضی و دستاوردهای نظام باشند گفت: با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های امام و شهدا و رهبری تجدید بیعتی دوباره کردیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با همه توان و نیرویی که در منطقه دارد به صحنه آمده و در همه عرصه‌ها فشار وارد می‌کند افزود: امروز غول تحریم و فشار دشمنان فقط مربوط به مسائل بانکی، پولی و نفتی نیست بلکه شامل ابعاد مختلف از فرهنگ، هنر، علم و گردشگری و ورزش را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است.

وزیر ورزش و جوانان به فعال کردن دیپلماسی ورزش و ملاقات با مسئولان ورزش جهان و تعامل با کنفدراسیون‌های آسیایی اشاره کرد و بیان داشت: همه توان خود را به کار می‌بندیم تا این فشارها را کاهش بدهیم.

سلطانی فر عنوان داشت: اراده‌هایی در کار بود تا حتی میزبانی بازی‌های خانگی را از ما بگیرند اما با وحدتی که ایجاد شد در مقابل این تصمیم برخی مسئولان فدراسیون آسیایی ایستادیم و توانستیم تمام میزبانی بازی‌های خانگی را بدون پیش شرط بگیریم.

وی در خصوص ۲ بازی پلی آف خارج از خانه اظهار داشت: ۲ تیم فوتبال کشورمان با اقتدار در این بازی‌ها حاضر شدند و ثابت کردند فوتبال ایران از تمام تیم‌های آسیایی مقتدرتر است لذا اعلام می‌کنیم که با وحدت و هماهنگی از حق مردم و ورزشکاران دفاع خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: جامعه ورزش و جوانان در انتخابات دوم اسفند که سرنوشت ساز است حضور گسترده خواهند داشت.

کد خبر 4836388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha