۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۴۸

ابطحی در تذکر شفاهی:

وضعیت موسسات مالی وخیم است/ قوه قضائیه ورود کند

وضعیت موسسات مالی وخیم است/ قوه قضائیه ورود کند

‌ عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه امروز وضعیت صندوق ایرانیان و ملل وخیم است، گفت: امیدوارم قوه قضائیه به این موضوع ورود جدی کند.

‌به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اموال موسسات مالی و اعتباری به ثمن‌بخس واگذار می‌شوند. مثلاً ملکی را که شش میلیارد ارزش دارد به قیمت ۳ میلیارد می فروشند. با اینکه متهم می گوید خودم حاضر هستم که این ملک را ۴ میلیارد بخرم.

وی تاکید کرد: اگر این موسسات به حال خود واگذار می شدند این اتفاقات تلخ برای سپرده گذاران اتفاق نمی افتاد. امروز وضعیت صندوق ایرانیان و ملل وخیم است و گرفتار هستند. امیدوارم قوه قضائیه به این موضوع ورود جدی کند.

ابطحی در تذکر دیگری خطاب به رئیس قوه قضائیه افزود: شما فرمودید که مدت بررسی پرونده ها در دیوان عدالت اداری حدود شش ماه است اما متاسفانه این گونه نیست و شاهد هستیم که پرونده ای حدود ۱۹ ماه در دیوان مطرح است و هنوز رایی برای آن صادر نشده است. مطالبه مردم این است که دیوان عدالت اداری با سرعت بیشتری کار کند.

وی همچنین خواستار ورود دستگاه قضایی به مواضع اخیر وزیر امور خارجه شد و گفت: آقای روحانی هم سعی کند از رد صلاحیت دامادش در انتخابات ناراحت نشود.

کد خبر 4838557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha