۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۱۴

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

آثار خدمات بنیاد مستضعفان باید در جامعه ملموس باشد

آثار خدمات بنیاد مستضعفان باید در جامعه ملموس باشد

ری- رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: آثار خدمات بنیاد مستضعفان باید در جامعه ملموس باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید پرویز فتاح، پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب طی ۴۰ سال اخیر همواره به دنبال دور کردن مردم از ولایت بوده‌اند اظهار داشت: آنها هرگز به هدف پلید خود نخواهند رسید.

وی خطاب به دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان انقلاب بدانند ملت ایران و مسئولان نظام بر سر عهد خود با امام راحل و امام خامنه ای هستند و هرگز دست از ولی فقیه و انقلاب بر نخواهند داشت.

فتاح در ادامه بیان داشت: مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی، مردم داری، ساده زیستی، دین مداری و انقلابی بود و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون معمار کبیر انقلاب اسلامی است، چرا که ایشان ملت ایران را از یوغ رژیم ستمگر پهلوی و استکبار جهانی نجات داد و ایشان هرگز خود را آلوده مال دنیا نکرد و این ویژگی‌های برجسته است که باید برای همه مسئولان الگو باشد.

وی با بیان اینکه امام خمینی اموال ملت ایران به ویژه ستمدیدگان و محرومان را از رژیم پهلوی باز ستاند افزود: امام راحل از کاخ نشینی دور بودند و مرتب همه را از کاخ نشینی برحذر می‌داشتند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان داشت: امروز با همه مشکلاتی موجود در کشور با اقتدار به سمت پیروزی حرکت می‌کنیم و عظمت و اقتدار ملت ایران در عرصه جهانی آشکار است و امروز با امام راحل و شهدا عهد و پیمانی دوباره بستیم و اعلام می‌کنیم که بر عهد با رهبر پایبند هستیم.

فتاح با بیان اینکه خدمات بنیاد مستضعفان باید در جامعه ملموس باشد افزود: این نهاد همراه خدمتگزاری به مردم بوده چرا که امام راحل، رهبر پابرهنگان و محرومان بودند بر همین اساس باید در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مناطق محروم اهتمام ورزید و اموال این نهاد برای خدمت رساندن به مستضعفان است و تلاش می‌کنیم در این راه با تمام توان موفق عمل کنیم.

وی در خصوص ایام فجر و ۲۲ بهمن نیز گفت: در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور مردم باشکوه، عظمت و بی سابقه خواهد بود و حضور چشمگیر و پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان را ناامید و مأیوس خواهد کرد چرا که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به دلیل بغض و کینه‌ای که نسبت به امام خمینی (ره) و انقلاب و رهبری در طی چهل و یک سال انقلاب داشتند همواره نقشه‌ها و توطئه‌های بسیاری را طرح کردند اما هر بار با شکست مواجه شده‌اند.


 

کد خبر 4839819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha