۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۷:۵۵

صبح امروز

ایرباس۳۱۹ هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه از باند منحرف شد

 ایرباس۳۱۹ هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه از باند منحرف شد

یک فروند ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر که تهران را به مقصد کرمانشاه ترک کرده بود حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه بدلیل نقص چرخ جلو، از باند منحرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یک فروند ایرباس ۳۱۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر که تهران را به مقصد کرمانشاه ترک کرده بود حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه، بدلیل نقص چرخ جلو، از باند منحرف شد.

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار مهر با تأیید این خبر گفت: این هواپیما، ایرباس ۳۱۹ متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است که پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران، حوالی ساعت ۶ صبح امروز به هنگام فرود در فرودگاه کرمانشاه بدلیل نقص چرخ جلو از باند منحرف شد.

وی تاکید کرد: تمام ۱۰۲ مسافر و ۸ خدمه این پرواز در سلامت کامل به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.

یک مقام مسئول در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هم در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: هواپیمای مذکور از باند خارج نشده بلکه بدلیل نقص چرخ جلو، از باند منحرف شده است.

معصومه اصغر زاده، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، علت بروز سانحه صبح امروز پرواز تهران - کرمانشاه در فرودگاه مقصد را لغزندگی زمین به دلیل یخ زدگی باند ناشی از بارش برف و همچنین کاهش دید افقی خلبان به کمتر از ۴۰۰ متر به دلیل کولاک برف صبح امروز فرودگاه کرمانشاه اعلام کرد.

به گفته اصغرزاده، چرخه جلوی این هواپیما وارد زمین گلی حاشیه باند شده بود.

کد خبر 4840578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
      1 0
      خدا رو شکر هیچکی هیچیش نشد....