۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۸:۴۹

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کردستان:

راه های مواصلاتی بین شهری باز است/مسدود شدن راه تعدادی از روستاها

راه های مواصلاتی بین شهری باز است/مسدود شدن راه تعدادی از روستاها

سنندج - رئیس مرکز مدیریت راه‌های کردستان گفت: در حال حاضر تمامی راه های ارتباطی بین شهری در سطح استان باز است اما تردد خودروها به کندی صورت می گیرد.

دانش زندی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هم اکنون در محورهای قروه و بیجار شاهد بارش برف هستیم و همین امر باعث شده تردد در مسیرهای منتهی به این شهرها با کندی صورت گیرد.

وی افزود: همچنین به دلیل بارش شدید برف از بامداد امروز تا اوایل صبح تردد در بسیاری از محورهای سروآباد، مریوان، بانه، سقز، دیواندره و کامیاران با مشکل مواجه شد و در حال حاضر نیز تردد در این محورها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان ادامه داد: همچنین بر اساس گزارش‌های ارائه شده راه ارتباطی تعدادی از روستاهای سطح استان مسدود شده است که هنوز تعداد آنها مشخص نیشت.

زندی یادآور شد: همکاران ما در راهداری و راهداران در حال جمع آوری اطلاعات هستند تا آمار دقیق روستاهای گرفتار در برف مشخص شود و به محض اینکه این اطلاعات تکمیل شد از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین پس از پاک سازی و برف روبی مسیرهای اصلی و فرعی بین شهری و عادی شدن عبور و مرور در سطح جاده‌های استان کردستان، عملیات بازگشایی راه‌های روستایی نیز آغاز می‌شود.

کد خبر 4840611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha