۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۱۱

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان البرز:

۳۳ پروژه کشاورزی استان البرز در دهه فجر افتتاح می‌شود

۳۳ پروژه کشاورزی استان البرز در دهه فجر افتتاح می‌شود

کرج - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: ۳۳ پروژه بخش کشاورزی استان در دهه مبارک فجر افتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید موسوی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ۳۳ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی استان البرز افتتاح می‌شود.

وی شرکت در برنامه تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب، دیدار با خانواده‌های معظم و معزز شهدا، شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های استان در بخش کشاورزی و تقدیر از نمونه‌های ملی و استانی بخش کشاورزی در سال جاری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و چندین برنامه متنوع و متعدد را از دیگر برنامه‌های این سازمان در این دهه عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن تشریح پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر، گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۱۲ میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال ایجاد شده که ۵۶ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۴۵۶ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال از محل آورده‌های شخصی بوده است.

موسوی گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۴۲۴ نفر به صورت مستقیم و ۵۱۹ نفر به صورت غیر مستقیم در استان البرز فراهم خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: در مجموع ۱۲ طرح در شهرستان ساوجبلاغ، ۱۰ طرح در شهرستان نظرآباد، ۵ طرح در شهرستان کرج، سه طرح در شهرستان اشتهارد، دو طرح در شهرستان فردیس و یک طرح در شهرستان طالقان افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: ۱۹ طرح در زمینه آب و خاک، ۵ طرح باغی و احداث گلخانه، ۴ طرح تولیدات دامی، سه پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی، یک طرح شیلاتی و یک طرح ترویجی و آموزشی در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 4841047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha