۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۵۹

«پایان انتظار» نقد و بررسی شد

«پایان انتظار» نقد و بررسی شد

یزد ـ کتاب پایان انتظار، یادنامه دانشجوی شهید سیدمهدی محسن زاده، نوشته سیدعباس حسینی توسط مسلم زارع بیدکی هنرمند و فعال فرهنگی مهریز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی مهریز نقد و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز در این جلسه اظهار داشت: برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب می‌تواند تصویری روشن از محتوا و میزان اعتبار یک کتاب به جامعه ارائه کند.

محمدجواد برزگر عنوان کرد: نگارش کتاب در زمینه معرفی و بیان شخصیت شهیدان شهرستان مهریز بسیار ارزشمند است و قلم زدن در راه شهدا موجب ماندگار شدن یاد و خاطرات شهدا و انتقال سیره و تفکر آنها به نسل امروز می‌شود.

پس از معرفی کتاب، سید عباس حسینی، نویسنده کتاب به بیان برخی شاخصه‌های اخلاقی، فردی و وصیت نامه شهید سیدمهدی محسن زاده پرداخت و افزود: نوشتن در مورد شهدا دشوار است زیرا بیان جانفشانی و ایثار شهدا با کلمات قابل توصیف نیست.

سید مصطفی محسن زاده، برادر شهید نیز ضمن تشکر از نویسنده و ویراستار این کتاب بیان کرد: این کتاب نگاه کوتاهی دارد به زندگی و خاطرات برادر شهیدم سید مهدی که خاطرات و لحظاتی از زندگی او در هشت سال دفاع مقدس به خوانندگان ارائه شده است.

به گزارش مهر، کتاب پایان انتظار به صورت نمایش نامه خوانی اجرا و از نویسنده، ویراستار و برادر شهید تجلیل شد.

کد خبر 4841691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha