۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۳۱

استاندار البرز:

نظارت بر پروژه های راه استان البرز افزایش یافته است

نظارت بر پروژه های راه استان البرز افزایش یافته است

کرج- استاندار البرز گفت: در راستا تحقق تاکیدات رئیس جمهور نظارت‌ها بر روند اجرایی پروژه‌های راه در استان البرز افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزار، مهر عزیزالله شهبازی بازدید از روند تکمیل ادامه آزادراه شهید همت در البرز با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: یکی از موارد مورد تاکید ریاست جمهوری در سفر خود به استان البرز تسریع پروژه راه این استان بوده است.

وی با بیان اینکه در این راستا نظارت‌ها بر روند اجرایی این پروژه‌ها افزایش یافته است، افزود: بر این اساس فرودگاه مسافربری پیام که نقش پدافند غیر عامل برای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) نیز دارد، در نیمه دوم امسال راه اندازی شد.

استاندار البرز عنوان کرد: قطار برقی کرج به هشتگرد نیز با اقدامات و پیگیری‌های جهادی صورت گرفت و توانستیم با حضور رئیس جمهور این پروژه را نیز به بهره برداری برسانیم.

شهبازی بیان کرد: اکنون نیز منطقه یک آزادراه تهران به شمال و ادامه آزادراه شهید همت از جمله پروژه‌های استان البرز است که در حال تکمیل است و حداکثر تا پایان سال زیر بار ترافیک می‌رود.

وی گفت: پروژه چرمشهر به آبیک در البرز نیز از دیگر پروژه‌های ما در استان است که در حال تکمیل آن هستیم و همچنین کمربند شمالی کرج، قطار شهری کرج و راه هشتگرد به طالقان از جمله پروژه‌های مهم راه سازی البرز محسوب می‌شوند که با توجه و نظارت ویژه ای در حال تکمیل هستند.

کد خبر 4842358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha