۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۳۹

توسط کانون پرورش فکری؛

فراخوان سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی منتشر شد

فراخوان سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی منتشر شد

فراخوان سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب‌بازی توسط اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب‌بازی را منتشر کرد که به‌موجب آن، به‌مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ایده‌پردازان و طراحان در بازه زمانی ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند فرصت دارند با مراجعه به تارنمای این‌رویداد، اقدام به ثبت‌نام کنند.

شرکت‌کنندگان پس از اتمام بازه ثبت‌نام، روز ۲۰ اسفند در یک‌نشست توجیهی و پس از انتخاب آثارشان توسط هیئت داوران، اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در دوره‌های آموزشی مرتبط با فعالیت‌های‌شان شرکت خواهند کرد و پس از راه‌یابی طرح و ایده به مرحله نهایی، مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

محسن حموله مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری درباره‌ این رویداد گفت: ایده‌های منتخب در نهایت در شورای تولید کانون، بررسی و در صورت دارا بودن شرایط، اقدام به تولید ایده‌های برگزیده خواهیم کرد.

سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری چهارباغ و هدف شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و کمک به رشد و هدایت و نمایاندن قابلیت‌ها و ایده‌های نو در صنعت اسباب‌بازی بهار ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

متن کامل فراخوان این رویداد در پایگاه اینترنتی خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kanoonnews.ir قابل دسترسی است.

کد خبر 4843192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha