۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۵۹

امام جمعه شهر گلستان:

نامزدهای انتخاباتی دستاوردهای نظام را زیر سوال نبرند

نامزدهای انتخاباتی دستاوردهای نظام را زیر سوال نبرند

بهارستان- امام جمعه شهر گلستان با تاکید بر اینکه شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدها به دور از علایق سیاسی به وظیفه خود عمل می‌کند گفت: نامزدهای انتخاباتی دستاوردهای نظام را زیر سوال نبرند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلستان ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات به دور از علایق سیاسی به وظیفه خود عمل می‌کند و نباید برخی افراد با زیر سوال بردن شورای نگهبان که مورد اعتماد نظام است این نهاد را زیر سوال ببرد.

نورپور افزود: باید در انتخاب افراد اصلح دقت لازم و کافی صورت گیرد که دارای روحیه جهادی مدیر و مدبر باشند و نباید صرفاً بخاطر داشتن مدرک انتخاب شود.

امام جمعه شهر گلستان گفت: مردم باید کسی را انتخاب کنند که طرفدار عدالت باشد، چرا که خانه ملت از اهمیت بالایی برخوردار است و مجلس قوی در رأس امور کشور است و کاندیداها نیز باید دقت کنند که در تبلیغات دستاوردهای نظام را زیر سوال نبرند و به تخریب دیگر رقبای خود رو نیاورند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات آبرو و امنیت نظام است گفت: مردم به میدان خواهد آمد و حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

امام جمعه شهر گلستان در بخش دیگری از خطبه‌های خود به اهمیت حضور حماسی مردم در مراسم ۲۲ بهمن امسال پرداخت و گفت: تمامی دشمنان این نظام برای مأیوس نمودن مردم به منظور حضور در مراسم ۲۲ بهمن تلاش می‌کنند که قطعاً ملت بزرگ ایران با حضور گسترده خود حماسه‌ی دیگری را خلق خواهند کرد.

کد خبر 4846802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha