۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۱۱

رئیس اتاق بازرگانی سمنان:

خیزش صنعتگران استان سمنان به سوی رونق تولید/ دغدغه‌ها قابل حل است

خیزش صنعتگران استان سمنان به سوی رونق تولید/ دغدغه‌ها قابل حل است

سمنان - رئیس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه صنعتگران استان به سمت رونق تولید گام برداشته‌اند، گفت: دغدغه‌های فعالان اقتصادی استان قابل‌حل است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر جمعه‌ای ظهر شنبه در پنجاه و چهارمین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه علیرغم مشکلات اقتصادی و تحریم طی یک سال گذشته صنعتگران استان سمنان به سمت رونق تولید گام برداشتند، ابراز داشت: این نشان می‌دهد که در استان برای رفع موانع و تسهیل امور فعالان اقتصادی تلاش می‌شود تا چرخ‌های واحدهای تولیدی از حرکت باز نایستند.

وی بابیان اینکه دغدغه‌های صنعتگران و تولیدکنندگان استان سمنان با همکاری و تلاش مستمر دولت و بخش خصوصی قابل‌حل است، افزود: بسیاری از قوانین دست و پاگیر که مخل رویه رونق تولید هستند در این شورا مطرح و برای حل آن‌ها چاره‌اندیشی‌های لازم صورت می‌گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه فعالان اقتصادی برای گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت، پیشنهادهای عملیاتی خود را به اتاق بازرگانی استان به‌صورت مستمر می‌توانند اعلام کنند، ابراز داشت: قطعاً احصا نظرات و کمک در راستای حل مشکلات می‌توان بخش عظیمی از چالش‌های موجود بر سر راه تولیدکنندگان را رفع کند.

جمعه‌ای بابیان اینکه فعالان اقتصادی و بخش خصوصی استان سمنان همانند دیگر اقشار جامعه برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند، اضافه کرد: قطعاً حضور همه ما در انتخابات می‌تواند برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ایران حک و دشمنان را از رسیدن به خواسته‌هایشان ناامید کرد.

کد خبر 4853323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha