۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۰۱

فروش انواع صنایع دستی در «ایرانیان هنر»

 فروش  انواع صنایع دستی در «ایرانیان هنر»

گروه ایرانیان هنر با هدف حمایت از تولید کنندگان کشور و نیز معرفی و فروش انواع صنایع دستی هنرمندان ایران و محصولات تولید شده در دل روستاهای کشور ایجاد شده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ایرانیان هنر با مدیریت و بازاریابی برای تولید و نیز فروش حرفه ای و مطمئن قصد حمایت از تولید، افزایش اشتغال معرفی ریشه و هنر کشور و نیز حمایت از هنرمندان عزیز را دارا می‌باشد و با حذف واسطه خدماتی کاملاً مناسب را از هر نظر در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

هنر میناکاری از هنرهای محبوب و مورد علاقه‌ی مردم ایران و نیز سایر کشورهای جهان می‌باشد که هنر کار با فلز، خاک، رنگ و کوره می‌باشد و امروزه در شهرهای استان اصفهان و همدان به وفور یافت می‌شود.

نوعی از هنر میناکاری که در شهر اصفهان به آن پرداخته می‌شود میناکاری بر روی فلز مس می‌باشد که انواع مختلف ظروف دکوری و مصرفی را شامل می‌شود. یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای علاقه مندان به زیباسازی دکور منزل می‌تواند خرید بشقاب میناکاری مسی و خرید گلدان میناکاری مسی باشد.

بشقاب‌های میناکاری با لعاب پخته شده ای پوشیده می‌شوند که علاوه بر زیباتر شدن، آن‌ها را در برابر رطوبت حفظ می‌کند و این نقطه قوتی است برای کسانی که در مناطق شرجی استفاده می‌کنند یا می‌خواهند این ظروف را بشویند. گلدان میناکاری مسی نیز معمولاً در سایزهای ۱۶، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ سانتیمتری در بازار وجود دارد و شما می‌توانید آن‌ها را به صورت جفتی یا تکی خریداری کنید.

هنر میناکاری بر روی سفال نیز انجام می‌شود و مهد آن شهر لالجین استان همدان می‌باشد که هنرمندان بسیار توانمند و خوش ذوقی در آن فعالیت می‌کنند. با توجه به توضیحاتی که داده شد یکی دیگر از هدایایی که می‌تواند عزیزان شما را خوشحال کند خرید سفال میناکاری همدان است.

میناکاری روی سفال، هنری بسیار پرطرفدار است. با ترکیب هنر سفالگری به همراه هنر میناکاری می‌توان ظروف بسیار زیبایی ساخت که هم جنبه تزئینی و هم جنبه کاربردی دارد. برای تهیه و خرید انواع صنایع دستی به سایت گروه ایرانیان هنر به نشانی www.iranianhonar.com مراجعه نمائید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4854068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha