۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸

پورحسن در گفتگو با مهر:

دیگر به تیم پیام مهلت نمی‌دهیم/ بدهی بازیکنان پرداخت نشده است

دیگر به تیم پیام مهلت نمی‌دهیم/ بدهی بازیکنان پرداخت نشده است

سرپرست سازمان لیگ والیبال اعلام کرد: تیم پیام به تعهداتش عمل نکرده است و دیگر مهلتی به این تیم داده نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در حالی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد که با اعلام فدراسیون، تیم پیام مشهد به دلیل عدم پرداخت بدهی از جدول مسابقات کنار گذاشته شد.

منوچهر پورحسن در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که حذف پیام مشهد از جدول مسابقات قطعی است یا خیر؟ گفت: بله، تیم پیام به دلیل عدم پرداخت بدهی از جدول مسابقات کنار گذاشته شده است و فردا بازی کاله و پیام برگزار نخواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ والیبال در پاسخ به این سوال که بارها این اتفاق رخ داده است که بر خلاف اعلام سازمان لیگ اما بار دیگر مهلتی دوباره به تیم ها داده شده است آیا این امکان وجود دارد یا خیر؟ گفت: از نظر سازمان لیگ مهلتی داده نخواهد شد اما حرف شما درست است این اتفاق بارها رخ داده است. ولی از نظر ما پیام دیگر نمی تواند در مسابقات حضور داشته باشد. تا به امروز افراد مختلفی را برای گرفتن مهلت به فدراسیون فرستاده اند اما به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده اند.

وی تاکید کرد: داورزنی اعلام کرد دیگر مهلتی به پیام داده نخواهد شد چرا که به هیچ یک از تعهدات عمل نکرده اند و مهلت زیادی داده شده است. بنده و داورزنی هم با مدیر کل تربیت بدنی مشهد ثحبت کرده ایم ک اعلام کردند دیگر کاری از دست ما ساخته نیست.

پورحسن در پاسخ به این سوال که مبلغ بدهی پیام چقدر است؟ گفت: فقط بحث بدهی به فدراسیون مطرح نیست، تیم پیام به بازیکنان و مربیان خود نیز بدهکار است و نمی تواند به تعهداتش  عمل کند.

کد خبر 4855699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha