۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹

استاندار البرز مطرح کرد؛

صدور کارت تردد برای خبرنگاران/ اطلاع رسانی شفاف از انتخابات

صدور کارت تردد برای خبرنگاران/ اطلاع رسانی شفاف از انتخابات

کرج - استاندار البرز با تاکید بر اینکه روند برگزاری انتخابات را در اتاق‌های شیشه ای دنبال می‌کنیم، از صدور کارت تردد رأی خبرنگاران در شعب اخذ رأی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی در حاشیه بازدید از روند اخذ رأی در شعب اخذ رأی کرج، در جمع خبرنگاران، افزود: امروز در گام دوم انقلاب به دنبال تشکیل مجلسی پرشور هستیم تا مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که با وضع قوانین گره از مشکلات باز کنند و سبب رشد اقتصادی کشور شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمن محاصره را تنگ‌تر کرده و شاهد تحریم‌های ظالمانه‌ای هستیم در شرایط فعلی باید با وحدت و همراهی اقدامات سازنده‌ای را در این زمینه در پیش گرفت.

استاندار البرز گفت: در استان البرز نیز یک هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رأی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت دارند که از همان ساعات اولیه آغاز زمان رأی گیری با تراکم وصف ناشدنی در شعب مواجه بودیم.

شهبازی گفت: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان خبر از مشارکتی پر شور در این دوره از انتخابات دارد.

وی گفت: امروز به رغم مشکلات اقتصادی در صنعت و دانش بنیان توانسته ایم به شکوفایی برسیم.

استاندار البرز افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی بهترین‌های انتخاب می‌کنند تا گام‌های مؤثری در سایه وحدت برای حل مشکلات برداشته شود.

شهبازی گفت: نماینده‌ای که به مجلس راه می‌یابد در برابر تمام کشور مسئول است و نامزدها باید به وعده‌هایی که می‌دهند پای بند باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم نیز باید پیگیر وعده‌ها و شعارهایی که داده شده باشند، روند برگزاری انتخابات در البرز به صورت مطلوب پیش می‌رود و تمام بسترها برای مشارکت حداکثری در این استان فراهم شده است.

استاندار البرز گفت: هرکسی که در انتخابات رأی می‌آورد از هر گروهی که باشد قابل احترام است و پس از تعیین نمایندگان مجلس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سایه همدلی به حل مشکلات می‌پردازیم.

شهبازی گفت: روند برگزاری انتخابات را در اتاق‌های شیشه دنبال می‌کنیم از این رو برای ۲۵۶ خبرنگار در البرز کارت ویژه تردد به حوزه‌های انتخابیه و شعب اخذ رأی صادر شد.

کد خبر 4858429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha