۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۱۸

سرمربی تیم فوتبال نساجی:

انتظار این همه گل را نداشتم/ نیمه دوم باهوش بودیم

انتظار این همه گل را نداشتم/ نیمه دوم باهوش بودیم

تبریز- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه انتظار این همه گل را نداشتم، افزود: بازی خوبی در خانه حریف انجام دادیم و پیروز هم شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری عصر امروز پنج شنبه بعداز برتری تیمش برابر ماشین سازی در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی تبریز گفت: نیمه دوم باهوش بودیم و توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به شرایط تیمش قبل از این دیدار گفت: تیم ما قبل از این بازی کمی شرایط خوبی نداشت و از شرایط روحی خوبی برخوردار نبود.

فکری با بیان اینکه در نیمه اول و شروع بازی کمی اشتباه داشتیم، ادامه داد: البته بعداز چند دقیقه بازیکنان به خودشان آمدند و بازی محکمی ارائه کردند. با تمام وجود بازی کردند و جنگیدند.

وی با اشاره به اینکه تصور نمی‌کردم ۳ گل به ماشین‌سازی بزنیم، گفت: ما نیمه اول گل زدیم و پیش افتادیم. می‌دانستیم حریف فضاهایی را می‌دهد. بازیکنان ما نیمه دوم دونده، شجاعانه و باهوش بازی کردند و فرصتی هم به حریف ندادند.

سرمربی نساجی با اشاره به نیاز مبرم تیمش برای پیروزی برابر ماشین سازی تبریز گفت: بازی خوبی بود، لازم بود این دیدار را با برد تمام کنیم. بازیکنانم می‌خواستند در این بازی پیروز شوند.

وی با تاکید بر اینکه تیم ما پتانسیل خوبی دارد، گفت: جایگاه نساجی در جدول اینجا نیست و باید بالاتر باشد. با بازیکنان جوانی که داریم باید با یکدلی امتیازات لازم را به دست آوریم و سروسامانی به جایگاه‌مان در جدول بدهیم. امیدوارم جایگاه بهتری را در پایان فصل برای نساجی به دست بیاوریم.

فکری با اشاره به اینکه این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم، گفت: تلاش می‌کنیم با مجموعه باشگاه و هواداران بازی بهتری داشته باشیم و در آخر فصل جایگاه بهتری را به دست آوریم.

تیم‌های فوتبال ماشین سازی و نساجی در هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر تیم نساجی به پایان رسید.

تیم شمالی نساجی که به تازگی محمود فکری را به عنوان سرمربی جانشین رضا مهاجری کرده است در این دیدار نمایش خوبی داشت و توانست میزبانش را با سه گل شکست دهد.

محمدمهدی نظری (۳۷)، محمد میری (۴۹) و علی شجاعی (۷۱) برای تیم نساجی گل زدند.

شاگردان محمود فکری با این پیروزی ۲۳ امتیازی شدند و ماشین سازی هم ۲۴ امتیازی باقی ماند.

کد خبر 4864846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha