۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۰۴

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ارسال کمک‌های مردمی چهارمحال وبختیاری به مناطق سیل زده

ارسال کمک‌های مردمی چهارمحال وبختیاری به مناطق سیل زده

شهرکرد- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی مجموعه‌های فرهنگی مردمی چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عزیز الله میراحمدی در مراسم ارسال کمک‌های مردمی با بیان اینکه به فرموده معصومان هرکس صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نخواهد بود، گفت: به منظور همدردی و تشریک مساعی و کاستن آلام هموطنان عزیز در مناطق سیل زده به‌ویژه استان سیستان و بلوچستان، اقلامی از جمله پتو، البسه، مواد خوراکی و دیگر لوازم ضروری توسط مجموعه‌های فرهنگی مردمی چهارمحال و بختیاری تهیه و به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

حجت‌الاسلام میراحمدی افزود: این اقلام توسط روحانیون مستقری که در سراسر استان مشغول چهارمحال و بختیاری به امر مقدس تبلیغ هستند، روحانیون دیگر نهادها، کانون‌های فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و همچنین کمک اداره کل اوقاف و امور خیریه تهیه، جمع آوری، بسته بندی و ارسال شد.

وی ادامه داد: ارزش تقریبی این اقلام هفتصد میلیون ریال و شامل پتو، فرش، رختخواب، بالش و روفرشی، مواد شوینده و لوازم بهداشتی، البسه مردانه و زنانه و همچنین مبلغ ۱۲۵ میلیون ریال کمک نقدی است.

کد خبر 4866997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha