۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۲۲:۴۶

روز درختکاری با تدابیر ضد کرونایی؛

مدیران یزد امسال در پارک ۱۲۰۰ هکتاری نهال کاشتند

مدیران یزد امسال در پارک ۱۲۰۰ هکتاری نهال کاشتند

یزد ـمراسم روز درختکاری در مناطق مختلف استان از پارک‌های درون محله ای تا پارک بزرگ ۱۲۰۰ هکتاری با حضور مدیران برگزار شد که در تمام این مراسم‌ها تدابیر لازم برای پیشگیری از کرونا اندیشیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اصلی و نمادین درختکاری استان یزد امروز به میزبانی مؤسسه کوثر در پارک ۱۲۰۰ هکتاری کوه کاسه با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان یزد برگزار شد و استاندار یزد و جمعی از مدیران استان به کاشت نهال پرداختند.

استاندار یزد در این مراسم ضمن قدردانی از نقش‌آفرینی افراد در ایجاد پارک ۱۲۰۰ هکتاری در یزد اظهار داشت: اقدامات مطلوبی برای این مجموعه تفریحی و بوستان سبز با توجه به پایین بودن سرانه فضای سبز و کمبود امکانات تفریحی در زمینه نشاط اجتماعی برای آینده یزد انجام می‌شود.

محمدعلی طالبی با تاکید بر ضرورت همت دستگاه‌ها برای جبران کسری فضای سبز استان یزد عنوان کرد: باید از همه توان و ظرفیت‌های خود برای جبران کسری‌های استان در زمینه فضای سبز استفاده کنیم که البته در این راستا احساس مسئولیتی که دستگاه‌های دولتی و مؤسسه کوثر ایجاد کرده‌اند، برای آینده استان نویدبخش و نشان دهنده تلاقی همکاری‌هایی است که در آینده، خود را نشان می‌دهد.

وی، مجموعه فرهنگی تفریحی گردشگری کاریزلند کوثر را دارای ظرفیت خوبی با نگاه به توسعه و آینده یزد دانست و گفت: این مجموعه علاوه بر تأمین فضای سبز مورد نیاز یزد، امکانات تفریحی و نشاط بخش را نیز داراست از این‌رو هر گونه اقدامی که مکمل این فضای سبز و پارک باشد باید در این مکان مستقر شود.

استاندار یزد با ابراز خرسندی از ماندگاری این اماکن برای آیندگان اظهار داشت: با وجود محدودیت‌هایی مانند کمبود منابع آب، نباید طبیعت و درختکاری را از یاد ببریم.

کد خبر 4871212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha