۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۲۱:۱۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

برپایی مراسم در گلستان ممنوع است/ مردم با مسئولان همکاری کنند

برپایی مراسم در گلستان ممنوع است/ مردم با مسئولان همکاری کنند

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به شیوع کرونا، گفت: لازم است که مردم با مسئولان همکاری کرده تا بتوانند میزان اثرات منفی را به حداقل برسانند.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بیماری کرونا استان را تحت تأثیر خود قرار داده و برای همه دغدغه و نگرانی ایجاد کرده است.

وی افزود: لازم است که مردم با مسئولان همکاری کرده تا بتوانند میزان اثرات منفی را به حداقل برسانند و شرایط را بهبود ببخشند.

ولی نژاد گفت: اگر همکاری مردم در زمینه پیشگیری و ماندن در خانه رخ ندهد، آسیب این بحران افزایش یافته و شرایط را سخت می کند.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت مردم، ادامه داد: در همین راستا به تمام علمای استان اعلام شده که با تلفن، پیامک و غیره تبلیغ کنند تا مردم در خانه بمانند و جز برای کارهای ضروری از منزل خارج نشوند.

ولی نژاد بیان کرد: همچنین به هیئات های مذهبی و تشکل های دینی توصیه شده که هم خود کمتر بیرون آمده و هم به اعضاء توصیه کنند که در خانه بمانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: برپایی بیش از ۹۰ درصد مراسم، جشن ها، عزاداری ها و غیره در سطح استان به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا حذف شده و ۱۰ درصد باقی مانده که به آن ها هم تذکر خواهیم داد.

ولی نژاد افزود: به خاطر سلامتی مردم، اعتکاف، گردهمایی، تجمع، نشست و غیره تعطیل شده و مساجد و هیئت ها از هرگونه مراسم منع شدند و نمازهای جماعت هم تا شرایط عادی فعلاً برگزار نمی شود.

وی تأکید کرد: تنها راه ممکن برای مقابله با این بیماری مهلک این است که مردم با مسئولان همکاری کنند تا میزان تبعات منفی آن به حداقل برسد.

کد خبر 4873198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha