۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۵۳

مدیرکل پدافند غیرعامل استان همدان تاکید کرد:

لزوم تقویت رویکرد علمی در تنظیم برنامه‌های راهبردی پدافند غیرعامل

لزوم تقویت رویکرد علمی در تنظیم برنامه‌های راهبردی پدافند غیرعامل

همدان - مدیرکل پدافند غیرعامل استان همدان توجه به تقویت رویکردهای علمی و دانش روز در سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی را اساس هر گونه نگرش در اجرا دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خاورزمینی ظهر چهارشنبه در نخستین نشست رسمی اعضای هیئت مدیره انجمن علمی پدافند غیر عامل استان همدان اهتمام به تقویت رویکردهای علمی و دانش روز در سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی را اساس هر گونه نگرش در اجرا دانست.

وی مهمترین رسالت این انجمن را کمک به پیشبرد و ارتقای علمی، آموزشی و پژوهشی پدافند غیر عامل استان همدان برشمرد.

وی جذب و بهره مندی از تخصص و تجربه نیروهای متخصص و صاحب نظر را مهم ارزیابی کرد و افزود: انجمن علمی پدافند غیر عامل استان در دو بعد کمی و کیفی با بهره گیری از افراد کارآمد و شایسته در تمامی حوزه‌های تخصصی مرتبط با پدافند غیر عامل نقش به سزایی ایفا می‌کند.

خاورزمینی در ادامه به شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه این آسیب به عنوان یکی از تهدیدات زیستی به مهمترین مسئله روز جامعه و جهان تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: مردم ایران همانند سایر مسائل مبتلابه با همکاری و همیاری در کنار دولت و مسئولان امر، این معضل را مهار و امحاء خواهند کرد.

وی فعال کردن و تقویت کمیته‌های انجمن علمی پدافند غیر عامل استان را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد: با آغاز فعالیت دور سوم هیئت مدیره این انجمن، گام‌های مثبت و مطلوبی در زمینه‌های گوناگون برداشته شود.

در این جلسه پس از رأی گیری در میان اعضای حاضر هیئت مدیره انجمن، روح الله نباتی به عنوان رئیس، قائد میرابیان نایب رئیس، شروین شمالی دبیر و امیر علی لطفی پاینده به سمت خزانه دار انجمن به مدت ۲ سال انتخاب شدند.

کد خبر 4876091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha